Nylig oppdaget graviditet!

FrkNordby93

Glad i forumet
I natt så satt jeg stille for meg selv og begynte å tenke. Tenkte over at jeg føler meg mer i rutine med spising, tid å våkne opp og sånt.
Tok 1 test halv 3 i natt ettersom jeg fikk en feeling at jeg kanskje burde teste å se. 1 test positiv, jeg fikk hakeslepp. Ikke fordi jeg ikke vil ha barn, men fordi gynekologer eller leger har sagt rett i fleisen på meg at "Du er for feit til å bli gravid". Ja, jeg tuller ikke - det der ble sagt rett frem. Ringer så mamma, sliter med å snakke, holde telefonen.
"Du? Mamma? Du skal bli bestemor du!"
"Er du sikker? Kan du ikke ta en til å se!"
1 time senere... Tar en ny test..
"Denne er også positiv"
"jaja, dette blir gøy! Men ta å sjekk i morgen tidlig også da bare for å se."
Morgenen etter.. 2 nye tester for å være sikker, viser den ene til samboeren. og bekrefter at det stemmer.
Første han gjør er å ringe svigermor å fortelle.
Fra å være bekymret ang plass etc her vi bor fordi lite hus til å fortelle sin mor så må han jo ha blitt glad likevel? :)

Jeg er i hvert fall ENDA i sjokk.
Jeg har alltid trodd på det legene sa, men neida, den satt plutselig den gitt!

Artig historie til senere da!

Det er ingenting som heter at man er for feit til å bli gravid. :bag: Større overvekt kan påvirke fertilitet negativt, men helt infertil kun pga vekt blir jo feil....
Farlig kommentar også, for dersom man ikke ønsker barn og får høre det, og tenker det holder som prevensjon.... :rolleyes:
Dusteleger, altså.

Gratulerer med positiv test, og ønsker deg et godt svangerskap! :)

Det er ingenting som heter at man er for feit til å bli gravid. :bag: Større overvekt kan påvirke fertilitet negativt, men helt infertil kun pga vekt blir jo feil....
Farlig kommentar også, for dersom man ikke ønsker barn og får høre det, og tenker det holder som prevensjon.... :rolleyes:
Dusteleger, altså.

Gratulerer med positiv test, og ønsker deg et godt svangerskap! :)
Takk <3 Nå håper jeg bare den blir til Mai neste år! Jeg syns også det var skikkelig morsomt at mannen her merka det FØR meg, fordi jeg er bare 3+6, men jeg følte meg mer sulten, våkner tidligere om morgenen etc.

Back
Topp