Nylig avsluttet forholdet, bor sammen til han finner leilighet.

Annemor93

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Jeg og barnefar er ikke lenger sammen. Det har skjedd nylig så han bor fremdeles i huset før han finner seg en ny leilighet osv.

I går formiddag skulle han møte en kompis, han er fremdeles ikke kommet tilbake enda i dag.

Vi går også hos familievernkontoret og har hatt endel enkeltsamtaler hver for oss og felles samtaler hittil (jeg ble rådet til å avslutte forholdet av hun vi snakket med under siste enkeltsamtale) så nå blir det jo mer mekling og annet enn noe parterapi.
Jeg skal også ta dette opp ved møte neste uke, hvordan jeg kan forholde meg til han og hans oppførsel før han har flyttet ut.

Har dere noen tips, gode råd eller bare noen gode ord i en vanskelig situasjon? :sorry:
 
Last edited:
Så lenge han er ute av huset så får du bare nyte det å drite i han er mitt råd. Så får du mase på både han og familien om at han må finne seg ny bolig, er ikke så vanskelig å gå på finn å finne seg ny leilighet
 
Så lenge han er ute av huset så får du bare nyte det å drite i han er mitt råd. Så får du mase på både han og familien om at han må finne seg ny bolig, er ikke så vanskelig å gå på finn å finne seg ny leilighet
Takk! Ja, det gjør jeg så absolutt. Vi skal ha møte med FVK i morgen.
 
Huff, ingen morsom situasjon når man står midt opp i det. Sender deg gode klemmer :Heartbigred
Jeg er helt sikker på at alt ordner seg på sikt. <3 blir vel deilig når han endelig flytter ut, tenker at det er vel bare digg at han ikke er der akkurat nå?

Ikke bry deg med han, prøv heller å tenke på alt det fine med å være fri fra et forhold man ikke ønsker å være i, og gled deg over tiden som kommer. Singeltilværelsen er ganske fin den også, og plutselig dukker Mr. Right opp:joyful:
 
Huff, ingen morsom situasjon når man står midt opp i det. Sender deg gode klemmer :Heartbigred
Jeg er helt sikker på at alt ordner seg på sikt. <3 blir vel deilig når han endelig flytter ut, tenker at det er vel bare digg at han ikke er der akkurat nå?

Ikke bry deg med han, prøv heller å tenke på alt det fine med å være fri fra et forhold man ikke ønsker å være i, og gled deg over tiden som kommer. Singeltilværelsen er ganske fin den også, og plutselig dukker Mr. Right opp:joyful:
Så absolutt! Tusen takk:Heartred Bare vanskelig å "gå/leve oppå han" og holde humøret positivt når han lever sitt eget liv og dermed gir blanke i datteren vår. Jeg koser meg veldig uten han i hus hehe

Tok dette opp hos FVK og fikk høre at jeg ikke burde blande meg inn og tvinge han for mye. Han blir ikke en bedre pappa av det og han må stå for de valgene han tar selv.

Mr. Right har jeg absolutt ingen hast med å finne og han trenger ikke deise inn på laaaaaang tid for jeg er helt tappet for alt av energi og annet å gi andre enn kun til meg selv og lille :laughing002
 
Tenker så lenge han er under ditt tak må han vise respekt. Å leve singel livet når han er i sin egen bolig. Ser nå gammelt innlegg. Håper alt gikk bra. ☺️
 
Tenker så lenge han er under ditt tak må han vise respekt. Å leve singel livet når han er i sin egen bolig. Ser nå gammelt innlegg. Håper alt gikk bra. ☺️
Ja, han flyttet HELDIGVIS ut i November i fjor men ukene frem til det var noe spesielt altså:wacky:
Det er helt utrolig deilig å bare være oss to jentene.
 
Back
Topp