Nykommeren meg! =)

mille.

Gift med forumet
Hei hei alle sammen.
Ville bare komme inn og si JEG ER GRAVID!!! Etter 3mnd med prøving gikk det. Var innom for en liten uke siden og leste litt om hostesaft noen anbefalte og eggløsnings-testereog greier. holdt på å kjøpe alt sammen jeg. helt til tirsdag-onsdag-torsdag og ingen mens..... hmmm, venter etpar dager til. lørdag etter jobb -da skulle jeg teste. men fredag kveld var testen i hus og jeg klart ikke vente lengre. Et blått kryss lyste mot oss. ENDELIG!! Nå krysser jeg bare alt jeg har og håper at de tre mnd går bra. så jeg kan si det til ALLE!!! [:D]
Lykke til alle som prøver. plutselig skjer det!! [;)]

stor kos fra meg!!

Gratulerer masse med den lille huleboeren!!!!

GRATULERER!!!! [:D]

Gratulerer mille!!!

Dette er jo herlige nyheter!! Skjønner at du gleder deg til å fortelle det til alle!

Hurra, hurra, hurra!

Blir så glad når fok får det til!!

Lykkeklem, M

gratulerer så masse med spiren i magen[:D]

Ser vi bare er etpar dager fra hverandre på ticken. Synes det var veldig rart at jeg vat 5 uker. synes det virket litt masse når det stor unfangelsedag. 5.okt?? Det er jo ikke fem uker siden jo?!? [8|]

Gratulere så mye. [:D]
Fostere er bare 3 uker men du er 5 for det regnes med de to ukene når du har mens til eggløsning [;)]

GRATTIS!!!!

Det er bare så fantastisk herlig!

Grittis så masse[:D]

Gratulerer så mye med bebis i magen[:D]
og velkommen som nytt medlem. håper du vil trives her inne!!

Vet at dette høres rart ut, men de regner fra første dag i siste mens. Sikkert fordi det er umulig å vite når unnfangelsen finer sted...noen har tildig eggløsning, andre sein, og dessuten må jo sædcellen finne egget også!

Som regel justeres terminen etter ultralyd!

men det er jo bra at man er mer gravid enn man tror, for da går tida fortere til man kan fortelle det til folk:-)

oki, takk for det. da er jeg litt mer med!! Puh, gleder meg til å komme igang med dette her. men har ikke hatt NOEN plager... [:-] Ingen kvalme eller humørsvingninger... bare litt oppblåst (sånn mensen-følelse) og litt ømme bryster -som jeg trodde var bare en litt for stram bh... [:D][:D]

Lykke til videre du også!! [;)]

GRATULERER!!

Grattis til deg[:)]. Trenger ikke vente hele tre måneder, skal se du forteller det før[;)] Skjønner ikke det med å vente.... hvis det er pga abort redsel, er det like ille om det også skjer uten at noen er forberedt...? Uansett, grattis til deg[:D][:D] er det først mann?

gratulerer som ny gravid mille.[:)håper du får et flott svangerskap.

å velkommen foresten[:D]

GRATTIS MED SPIRET I MAGEN

gratulerer

Back
Topp