Nykommer!!!!!!!!!!

opus dei

Elsker forumet
Hei!! Har "snik-kikket" på min samboer når hun har sittet timesvis på babyverden.no (alt er relativt[;)]).
Finnes jo en del underholdende diskusjoner og temaer her på forumet (enten for mammaer og/eller pappaer). Det er jo fint å se at det ikke er bare mammaer her.
 
Litt moro å prøve dette her.
Hilsen stolt far til 3!!!!
 
Velkommen! [:)]
 
(men tror jeg kom etter deg, uansett, igjen:)
 
Velkommen! [:)]
 
Takker så mye![:)]
Mulig jeg kom først men....
du VERDEN så mange innlegg du har rukket å skrive[:)][:)]
 
Velkommen hit til oss [:)].
 
Takk[:)]
 
ORIGINAL: opus dei

Takker så mye![:)]
Mulig jeg kom først men....
du VERDEN så mange innlegg du har rukket å skrive[:)][:)]

 
Ja jobber foran datamaskin alene 16 timer i døgnet, og jobber hjemme, så da blir det mange turer innimellom alt arbeidet [:)]
 
( spiller du tilfeldigvis litt BF2? )
 
Sant og si vet jeg ikke hva BF2 er for noe.
Har forstått det slik at det er et spill?
 
Sikkert moro å spille. Selv blir jeg kvalm /bilsyk av å spille på pc, xbox o.l. Tror det går litt for fort for meg. Spesielt spill hvor ting skjer fort, går raskt rundt, bilspill o.l. Adventure/eventyr er mer for meg.
Mulig det ligger noen feil i balansenerven????[;)]
 
ORIGINAL: opus dei

Sikkert moro å spille. Selv blir jeg kvalm /bilsyk av å spille på pc, xbox o.l. Tror det går litt for fort for meg. Spesielt spill hvor ting skjer fort, går raskt rundt, bilspill o.l. Adventure/eventyr er mer for meg.
Mulig det ligger noen feil i balansenerven????[;)]

 
Hvor stor skjerm har på på PC'en? Har du epilepsi og / eller dårlig syn (bruker du f.eks briller) ?
 
Jeg hadde problemer med balansenerven i 10 år pga. kronisk bihulebetennelse som kom tilbake hvert år, ga endel utslag for meg, men sliter ikke med det nå lenger.
 
BF2 er ganske raskt, eller, kommer ann på om du f.eks flyr heli/jet. Som fotsoldat dog går ikke ting så raskt.
 
Ingen av delene faktisk, hverken stor skjerm, ep. eller briller[:)][:)]
Vet egentlig ikke hvorfor det skjer. Skulle prøve meg på data-party en gang for noen år siden. Ble brukt noen timer for å få alt på plass. Etter 5 minutter var jeg ferdig[:)] de prøvde å sette meg til å spille "need for speed", det gikk også dårlig.
Finnes det noen "skilpaddesoldater" i BF2??[:D]
 
ORIGINAL: opus dei

Ingen av delene faktisk, hverken stor skjerm, ep. eller briller[:)][:)]
Vet egentlig ikke hvorfor det skjer. Skulle prøve meg på data-party en gang for noen år siden. Ble brukt noen timer for å få alt på plass. Etter 5 minutter var jeg ferdig[:)] de prøvde å sette meg til å spille "need for speed", det gikk også dårlig.
Finnes det noen "skilpaddesoldater" i BF2??[:D]

 
 
hehe, ja, vel, faktisk, altså, fotsoldatene er trege, tanks er tregt, vi kan jo prøve noen runder hvis du vil en gang, om du gjør det dårlig / føler du gjør det dårlig gjør ingenting. Det er flere ting man kan gjøre der som er i samarbeid, som f.eks en kjører, en annen skyter, og da krever det ikke så rask reaksjon uansett.
 
Selvfølgelig, sett at du ikke blir fysisk svimmel som du sa.
 
Høres bra ut[:)]
 
Hei alle sammen. Jeg er ny her fra å med idag. Har sett at samboeren min har vært og bruker en del timer her inne så nå skal jeg ta etter[:)] Håper det blir flere kommende pappaer her med tiden.
 
ORIGINAL: Jonernno

Hei alle sammen. Jeg er ny her fra å med idag. Har sett at samboeren min har vært og bruker en del timer her inne så nå skal jeg ta etter[:)] Håper det blir flere kommende pappaer her med tiden.

 
Velkommen, Velkommen!
 
Back
Topp