Nyhetsbrev i dag 3/10.

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Jeg har gledet meg litt til å være ferdig med uke 8 som er i dag (9+0) -fordi jeg har lest et sted at da avtar faren for sa betraktelig... Men, da jeg åpnet nyhetsbrevet nå nettopp, står det at «rundt uke 8 skjer de fleste spontanaborter» :sour: Det var faktisk ganske nedtur, at det sto.. Ville bare si det.. At for meg ødela det noe av gleden over å være i uke 9..

Leste etter jeg hadde MA i mars (mistet i 9+2), at det er fra 8-9 uker det skjer mest. Jeg er 9+3 nå, og er livredd for enda en MA. Jeg slapper sikkert ikke av før langt etter uke 12 denne gangen. Jeg liker ikke å gå rundt med denne fæle følelsen hele tiden.

Jeg er også 9+0 i dag, og det er jo faktisk i uke 10 (selvom babyverden av en eller annen grunn ikke er med på det). Så vi er jo over den faren i uke 8 nå :Heartred

Får på mail, hver gang jeg starter på ny uke.. Liker ikke å gå sånn å være bekymret jeg heller.. Det er rart med det, at selv om man ikke får gjort noenting med en evt sa/ma, så er man bekymret og engstelig.. Prøver å tenke positivt da, og glede meg over den lille i magen❤️

Jeg ble fortalt på en tul med nr 2 eller 3 at ser man hjerte i uke 9 er sjansen for en sa betraktelig mye mindre enn vis man er 6 -7 uker )
Jeg har aldri hatt en sa etter 6+5 :)

Men hatt mange blødninger mellom uke 12 og 28 til og med store uten at det gikk galt :)

Må jo satse på at alt går bra da, det er jo bare tullete å tenke noe annet.. Jeg blir litt oppgitt over meg selv noen ganger, hehe...Har ikke vært på ultralyd enda.. skal i uke 13..

Back
Topp