Nyheten

tante82/MAx6

Glad i forumet
Når ska dåkk fortæll nyheten t familien?? Og hvor lenge klarer dere å holde det hemmelig??

Har fortalt til foreldre og svigers. Slutter å holde hemmelig etter første legetur tru eg. Sist gang syns det nemlig veldig tidleg. Bedre å sei det sjøl enn at folk går og lurer...

her er det kun kommende pappa og 2 venninner som vet det.. Skal nok greie å holde meg til uke 12... tror jeg,, Kommer litt ann på formen.. gruer meg litt til å si det jeg,, ANER ikke hvorfor, er jo bare glede rudt det hele!!

Veit itj kor læng æ klare å sjul det. Håper til uke 12. magen er mye oppblåst,da jeg er veldig tynn fra før. Og formen ikke er på topp. Men vil si det ansikt til ansikt.

Jeg skal prøve å vente til uke 12[:)]

Forteller det vel til foreldrene våre nå til helgen.. Er en stor festival her som de har lurt på hvorfor ikke jeg skal på, hehe.. Så da er det bedre å fortelle det med en gang [:)] Men de skal få streng beskjed om å holde det hemmelig!
Er rundt 5-6uker på vei tror jeg..

Har sagt det til alle jeg [:D]

her er det bare et vennepar og vi som vet d. skal prøve å holde det hemmelig frem til uke 12.. hvis d lar seg gjøre.. gleder meg sånn til å fortelle det!! [:D]

her vet vell alle det trur jeg:) jeg hadde nok ventet litt til men det var tydeligvis en sniker her på bv so vet hvem jeg er:S så da fortalte hun det til mine venner:S men derfor måtte jeg si det selv slik at dem slapp å få høre det av andre:S

Kommende far og 2 venninner som vet det. Regner med vi venter til uke 12, eller i alle fall til etter førstegangskontrollen. Er spent og gleder meg til å si det.

Jeg har allerede fortalt det til foreldrene mine, og mannen fikk selvsagt vite det med en gang. Skal på ul den 20 august, så om alt er fint da tror jeg faktisk vi forteller det til de fleste. Må nesten det pga jobb, og har en nabo jeg håper henger seg på prøvingen sånn at vi kan gå hjemme på likt [;)] Da bør vi nesten ha sagt det til ungene og, slik at de ikke får høre det fra noen andre og dermed også resten av slekt og venner.

barnefaren, noen venninner, en kammerat av barnefaren, svigers og foreldrene mine. pluss søstera mi og søstera til barnefaren.. Uuups, blei plutselig en del det:P hehe... Prøver å vente med resten, men det er ikke så lett... :)

hehe, her testa jeg positivt IDAG, men her vet allerede 3 venninner det, og har 2-3 venninner til jeg lurer på å si det til... blir utilgivelig hvis ikke! hehe :P ellers vet mamma dt og gubben.. huff, går som ild i tørt gress, og det er jo jeg som sprer det... :P Men, det skal ikke bli offentlig før 12 uker[8D]

Her vet kjære, off course, ene svigerinnen min, en god venninne og jentene i det gamle terminforumet mitt. Evt noen snikere som kjenner meg igjen fra Bv.

Vet ikke når jeg kommer til å fortelle resten. Tar det nok som det kommer, regner jeg med[:)]

Back
Topp