Nyheten til pappane

~Blikk~

Elsker forumet
Hvordan fikk pappane vite om nyheten og hva var reaksjonen?

Jeg hadde kjøpt 3 små gaver og den fjerde var testen:)
Han pakket opp en etter en, å tilslutt testen.
Han kikket på den og spurte hva det betyr :-P
Så ble han kjempe glad og klemte på meg og felte noen tårer :-)

Pappan var på jobb (offshore), og jeg sa det på facetime. Han skjønte det når han spurte hvordan jeg hadde det, og jeg sa jeg følte meg litt kvalm ;) Tidligere har jeg villet vente til han kom hjem, men en gang hadde jeg en SA før jeg fikk fortalt det til han. Og det var så sårt å fortelle om graviditeten og SAen på en gang. Så nå forteller jeg det så snart det er mulig. Han ble overrasket og glad. :)

Jeg la en body vi har kjøpt sammen tidligere sammen med de 3 testene jeg tok den dagen (for å forsikre meg om at det var sant) på vaskemaskinen på badet. Jeg satt i stuen og ventet til han sto opp. Han kom inn i stuen med et smil og spurte om jeg var gravid og han ble kjempeglad. Ble en veldig koselig morgen før vi måtte på jobb :)

Min og var borte og vanskelig å få tak i, så sendte ham melding på morgenen og ba ham ringe meg når han kunne. Han skjønte det med en gang da sa han :p Så han ringte heldigvis tidlig ettermiddag :)

Vekket ham og viste skjermen på CB-monitoren min, der det sto gravid :)

Så lå vi inntil hverandre og bare var lettet og glade over punktumet i magen :)

Jeg ringte han fordi han var på jobb, klarte ikke vente til etter jobb. Han ble kjempe glad så tok jeg flere tester å viste når han kom hjem

Sendte denne i et dokument kalt "se her!" Vi var på jobbe sammen (eget firma). Så at han irriterte seg litt over at jeg sikkert sendte noe teit til han ;) Ble stor forandring i det ansiktet når han så hva som lå under filen ;) Han ventet jo litt på det da han visste jo når eggløsning var, men jeg fortalte en hvit løgn om at jeg ventet mensen i slutten av uken og ikke i starten, sånn at jeg kunne overraske :)

Skjermbilde 2015-09-20 kl. 22.45.25.png

Han sto opp før meg, jeg tok test når jeg sto opp. Viste den til han når jeg kom inn i stua, ble litt overrasket over at det klaffet så fort at jeg ikke kunne vente

Mannen min insisterte på at jeg skulle teste 9 dpo.. Jeg sa det er for tidlig. Så ropte jeg på han fra badet, og da sa han at nå er det noe siden du roper :) Etter det har vi tyda ørten tester sammen <3

Jeg kjente godt at egget festet seg, så jeg klarte ikke dy meg. Kvelden før jeg tenkte at testen nok ville være svakt positiv sa jeg " jeg tror kaaaaanskje jeg har en overraskelse til deg imorgen...." Hehe, han skjønte det med en gang!

Med ivf så er det jo litt vanskelig å overraske, men jeg hadde testet noen dager på forhånd og visste at den digitale kom til å bli positiv. Så da jeg hadde tisset i plastbegeret så fikk han komme inn og vi duppet den sammen. Så tok det noen veeeeldig lange sekunder før det dukket opp "gravid" i displayet. Det var full jubel og tårer på oss begge:)

TR var 2 dager for sen og da tenkte jeg at jeg burde ta en test for å være sikker selvom jeg ikke hadde tro på at jeg var gravid. Da testen viste positiv gikk jeg ut fra badet og så på mannen og sa- Jeg er f*** meg gravid!! Hæ? Du kødder nå ikke sant? Svarte mannen.

Vi var lettere sjokkerte begge 2. Ettersom vi prøvde i 2 år før det klaffet med første, så trodde vi ikke det var så sannsynlig å bli gravid bare han hoppet av i svingen hehe:D
Sjokket ga seg fort og mannen handlet en stor bukett roser til meg og nå gleder vi oss veldig:)

Var bortreist den helg og bare kjente det på meg at jeg var gravid. Skrev til han på messenger at jeg er sikker på at jeg er gravid. Han ville ikke ta gledene på forskudd, så kjøpte med en test på vei hjem mandagen, 3-4 dpo. Den ble selvsagt positiv;)
Er nr3, men kom fortatt brått på at alt klaffet så raskt!

IVF, så han var med på testing.

Første gang ga jeg han denne boken:

1442865324326.jpg

jeg skrev paa en singlet baby loading mai 2016 som jeg hadde paa meg da han kom hjem. han begynte bare aa le, trodde ikke paa meg:)

Han hadde vært borte den helgen, og jeg testet positivt søndag morgen. Hentet han på togstasjonen på kvelden, og klarte å holde meg til vi var innenfor døra. Da sa jeg at jeg trodde jeg var gravid, men at testen var så svak at jeg gjerne ville at han skulle se den også. Så vi stod sammen og ventet på test nummer to, som helt tydelig var positiv. Var et veldig fint øyeblikk på badet sammen ♡

Back
Topp