NYHET! Lag deres egen skjulte gruppe her på BV.

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Hei jenter,

en del brukere har uttrykt et sterkt ønske om å få skjulte grupper her på Babyverden.
Dette åpner vi herved opp for :-)
Alle termingrupper som ønsker kan få en skjult gruppe som KUN INVITERTE brukere kan se.

Vi har laget noen krav:
- Termingruppen må totalt ha minimum 3000 innlegg før den kan få en skjult gruppe. (Alle fra januar til og med september 2013 oppfyller kravet om antall innlegg.)

- Deltakelse i konkurranser må skje utenfor den skjulte gruppen.

Hvordan dere går frem hvis dere ønsker en skjult gruppe:
- Dere må bli enige om et navn på gruppen deres

- Deretter kontakter dere meg pr. pm og skriver at dere i f.eks September 2013 ønsker en skjult gruppe og hvilket navn dere ønsker på den, da oppretter jeg gruppen og gir tilgang til den som sendte meg pm`en.

- Jeg poster en tråd på den åpne gruppen som forteller at denne termingruppen har en skjult gruppe og at en kan få tilgang til den ved å kontakte Forumansvarlig.

det er jo kjempe bra:-):-) jeg ønsker nok veldig å ta det i bruk etterhvert:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

<p>Men hvis vi gjør gruppen skjult, hvordan kommer nye septembermammaer seg inn hvis dem ikke allerede er medlem??? tenker på dem som finner ut av graviditeten seint og som derfor melder seg inn sent...

<p>Men hvis vi gjør gruppen skjult, hvordan kommer nye septembermammaer seg inn hvis dem ikke allerede er medlem??? tenker på dem som finner ut av graviditeten seint og som derfor melder seg inn sent...

Jeg poster en tråd som ligger åpent i termingruppen som alle kan se, hvor det står at dere har en skjult/hemmelig gruppe og at de gjennom meg kan få tilgang.

Den eventuelle hemmelige gruppen vil der få opp ved siden av den eksisterende, slik at dere også forhåpentligvis vil se om det er kommet noen nye inn i den åpne gruppen - og da kan dere jo også tipse dem :-)

Min første umiddelbare tanke var at deyte ikke er veldig viktig for min del. Men ombestemmer meg og henger meg på. Kanskje lettere å åpne seg i en lukket gruppe? :)

Veldig bra ide, blir lettere å prate om "private" ting, uten at google finner deg :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Hvis dere ønsker det så tar en av dere og sender meg en pm og skriver hva dere vil at den skal hete :-)

God ide, jeg er tilbakeholden med mye info siden den er åpen... en lukket gruppe føles tryggere og lettere å dele i!

Hva skal vi kalle en evt hemmelig/lukket gruppe da?

"små september mirakler"?

Back
Topp