Nyherinne:)

Seva

Andre møte med forumet
Hei alle sammen! Jeg er ny i novemberklubben. Jeg her fått termin 14. november av legen, men selv tror jeg mer på 7. november[:)]. Vi hadde ikke planlagt å få baby allerede, men nå har vi kommet over sjokket og er kjempeglade[:D]. Jeg skal prøve å fullføre skolen jeg går, og kjæresten skal være mere her hos meg (oss[:)])...

Grattis og velkommen i novembergjengen!

Gratulere og velkommen hit...

Spennende, ser du også er fra lofoten... Går det ant å spørre om hvilken kommune da??

Heia[:)]
Takk for alle koselige velkmsthilsner. jeg er fra moskenes kommune. Enn du? Nå skal vi høre på konsert på skolen  

hei og velkommen hit!
og gratulerer med baby i magen[:)]

godt å se nån nordlendinga her inne[;)]

Velkommen og gratulerer så masse[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)].

Dåkker e skjønn alle sammen[;)]
Hvor i nordland er Maria fra da? Er det noen av dere som går skole i år? Eller noen som har erfaring med å gå skole når man har barn?

Hei og velkommen, jeg er ny her selv. dvs. ny på forumet, har vært endel på sidene før, da. Hipp hurra for novemberbabyene [:D]

Hurra

Må innrømme at jeg har snoket litt på disse sidene før jeg registrerte meg her selv. Leitet masse etter symptomer og sånt her inne når jeg fikk mistanke om den lille spiren[:-]... Da er det kanskje ikke første gang du skal ha barn? 

Gratulerer så masse med spiren i magen..[:D]

grattis så mye med den lille spiren!![;)]

Grattis og velkommen!

Back
Topp