Hei! Jeg fant ut forrige uke at jeg venter barn nr 3. Jeg mistet jobben forrige måned (nedskjæringer) og går og venter på dagpenger. Prøver å finne meg jobb, men har hatt hyperemesis med de to første, så spørs hvordan det går.. Gruer meg veldig til å fortelle familie om det. Gruer meg også ekstremt til hele svangerskapet siden jeg har hatt så utrolig mye plager i de to andre. Hyperemesis, bekkenløsning med påfølgende senebetennelse i hofter, svangerskapsrelatert migrene, svangerskapsforgiftning +++
Har vært inne på tanken om å ta abort, og heller prøve igjen når jeg har fått meg jobb, men det kan fort ta en stund. Jeg er snart 32 år, og barna er 9 og 6 år, så hvis jeg skal ha en til, så er det kanskje like greit å gjøre det nå som det allerede er en på vei. Etter hva jeg har lest meg frem til gir dagpenger rett til foreldrepenger, og hvis jeg blir like dårlig denne gangen, så kan jeg vel også sykmeldes. Ikke misforstå meg, jobb er absolutt det beste, jeg må bare være forberedt.
Fler i lignende situasjon?
Har vært inne på tanken om å ta abort, og heller prøve igjen når jeg har fått meg jobb, men det kan fort ta en stund. Jeg er snart 32 år, og barna er 9 og 6 år, så hvis jeg skal ha en til, så er det kanskje like greit å gjøre det nå som det allerede er en på vei. Etter hva jeg har lest meg frem til gir dagpenger rett til foreldrepenger, og hvis jeg blir like dårlig denne gangen, så kan jeg vel også sykmeldes. Ikke misforstå meg, jobb er absolutt det beste, jeg må bare være forberedt.
Fler i lignende situasjon?