Nygravid lurer litt

Florena

Flørter med forumet
Æ er gravid for første ang og det er nåkka som skjer med kroppen min uten at æ vett om det skal vær sånn.

Æ føle meg oppblåst, fiser veldig, løs /fast skiftende mage, det stikker og murrer i området rundt ene eggstokken /begge ikke sekker.

Æ er så sulten også føler æ mæ mest som en helium ballong.

Dette myke område som skal vær uten på livmortappen hvor mykt og tydelig skal det vær så tidlig.

Går det an å kjenn at den er plugga igjen i forhold til vanlig da den berre er lukka som før / etter mens ?

Æ har klipt neglan mine og graver ikke, æ bare kjent etter av og tell.

Tusen Takk [:)]

ORIGINAL: Henriette1986

du skal uansett ikke ta deg oppi der da du er gravid pga bakterier, er en grunn til at du ikke skl bruke tampong også da du er gravid.... så unngå det... men de symrpomene du sier er jo helt normalt da du er gravid... alt sammen

Sniker litt bare, men? tampong når man er gravid?

ORIGINAL: *MammaSilje*

ORIGINAL: Henriette1986

du skal uansett ikke ta deg oppi der da du er gravid pga bakterier, er en grunn til at du ikke skl bruke tampong også da du er gravid.... så unngå det... men de symrpomene du sier er jo helt normalt da du er gravid... alt sammen

Sniker litt bare, men? tampong når man er gravid?

lurer jeg også på??har vi bruk for d da?[8D]
men ja,alle de symptomene du beskrev er helt normale...[:)] jeg klarer aldri å skjule at jeg er gravid særlig lenge,fordi magen "blåser seg opp",så noen har jo trodd jeg har vært rundt 4 mnd på vei når jeg bare er ca 8 uker på vei[;)]

Back
Topp