nygjerrige meg bare

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
hvor mange ganger daglig må man stikke seg selv? hvor mange ganger må man ta spray?

Tok spray 4 ganger om dagen til jeg nå har begynnt med sprøyte en gang om dagen og spray 3 ganger om dagen.

Jeg sprayer 2 ganger om dagen, totalt 4 doser. Sprayer i hvert nesebor klokka 08.00 og klokka 20.00. Når jeg begynner på sprøyta så skal den tas 1 gang om dagen samtidig som jeg sprayer 2 doser - det ene neseboret klokka 8 og det andre når klokka blir 20.

Det er sånn jeg skal gjøre det iallefall [:)] 

oi oi oi...blir mye å tenke på...får nesten ha det som alarm på mobilen.. åh nå blir jeg enda mer spent[:D]

De første 14 dagene sprayet jeg to spray kl 08:00 og to spray i (et i begge) kl. 20:00 og deretter så tok jeg et spray kl. 08:00 sammen med sprøyta og et spray i det andre kl. 20:00 i 14 dager så var jeg medisinfri en dag så tok jeg eggløsningssprøyten 38 tiner før egguthenting...

Lykke til... Håper du får ut mange gullegg til slutt...[:D][:D][;)]

Nå hører jeg til under fertilitetsklinikken i porsgrunn...[;)]

Jeg begynte å stikke meg på syklusdag 2 men Gonal F og stakk en gang til dagen kl 21 og så på syklusdag 6 begynte jeg med en til sprøyte som het orgulatran eller noe sånt den stakk jeg med en gang til dagen vær dag kl 23 så fra syklusdag 6 brukte jeg to sprøyter[;)] Holdt på med dette til og med syklus dag 11 og på syklusdag 12 tok jeg el sprøyta og på syklusdag 13 ingenting på syklusdag 14 insiminasjon.

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg sprayer 2 ganger om dagen, totalt 4 doser. Sprayer i hvert nesebor klokka 08.00 og klokka 20.00. Når jeg begynner på sprøyta så skal den tas 1 gang om dagen samtidig som jeg sprayer 2 doser - det ene neseboret klokka 8 og det andre når klokka blir 20.

Det er sånn jeg skal gjøre det iallefall [:)] 

sånn gjorde jeg også! Hører til Porsgrunn

Jeg sprayet 3 ganger om dagen (laget et skjema for og huske hvilket nesebor, og hadde alarm på mobilen...) og stakk 1 gang for dagen (samtidig med spray)[:)]

Eg sprayet 3 ganger til dagen(1 gang i 1 nesebor, varierte gjerne neseboret utover dagen), kl.08, kl.15 og kl.22. Sprøyter var bare 1 gang til dagen, og den valgte eg å ta kl.21 på kvelden[:)]

Back
Topp