Satinsky Prinsemamma 5 Aug 2013 #1 På lørdag gikk min kjære ned på kne hjemme ved kjøkkenbordet, og stilte det store spørsmålet. Jeg svarte selvsagt ja
På lørdag gikk min kjære ned på kne hjemme ved kjøkkenbordet, og stilte det store spørsmålet. Jeg svarte selvsagt ja
mammatilM&L Elsker forumet 5 Aug 2013 #5 Oioioi.. så koselig gratulere så masse * Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 * * Sladrer med Lillemirakel *
Oioioi.. så koselig gratulere så masse * Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 * * Sladrer med Lillemirakel *
S SmulteTrulte Guest 5 Aug 2013 #6 GRATULERE med forlovelsen ;-) Sent from my LT22i using BV Forum mobile app
CoffeeCup Betatt av forumet 5 Aug 2013 #7 Gratulerer! <3 Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tresmåhjerter Gift med forumet 5 Aug 2013 #8 Så koselig gratulerer så mye som nyforlovet Termin 31.08.13 Sladrer med *lykkelige*
Caroline :) Elsker forumet 5 Aug 2013 #15 Gratulerer så mye! Her ble vi forlovet og fant ut at vi ventet barn på samme dag
Satinsky Prinsemamma 5 Aug 2013 #18 Takk må vente med ringer til babyen er ute, men det betyr så lite mildt sagt hoven i fingrene mine nå...
Takk må vente med ringer til babyen er ute, men det betyr så lite mildt sagt hoven i fingrene mine nå...
Theamor Begynner å like forumet godt nå :) 5 Aug 2013 #20 Gratulerer så mye med forlovelsen! Så koselig Nydelige lillesøster kom 31.07 Termin var 05.08.