Nyforelsket førstegangsprøver <3

Hadde også en super rar drøm :p drømte at jeg fødte en jenta , men så var jeg så fortvilet noen dager senere fordi jeg kunne ikke huske noe fra fødselen :p rart hvordan man drømmer når man er gravid !

Haha, ja mye rare drømmer for tiden! Drømmer jo hver eneste natt nå, virker det som :p Men greit å vite at jeg ikke er alene om det hvertfall!! ;)
 
Spiser god mat før trening og jeg skal innom jobben til kjæresten :) skal kjøpe noen flere magasiner og kose meg med. Jubler også for 7+0 i dag ❤️❤️❤️❤️❤️
 
ULTRALYD BILDE ❤️

ImageUploadedByBV Forum1430432429.923378.jpg

Hei lille venn ❤️❤️ Elsker deg allerede :D var så artig når du lå å sprella og vinka til oss ❤️ viste oss alt du kunne :) som pappa sa til deg "hang in there buddy" ! ❤️

9+1

NY TERMIN: 4.desember :)
 
ULTRALYD BILDE ❤️

Vis vedlegget 115166

Hei lille venn ❤️❤️ Elsker deg allerede :D var så artig når du lå å sprella og vinka til oss ❤️ viste oss alt du kunne :) som pappa sa til deg "hang in there buddy" ! ❤️

9+1

NY TERMIN: 4.desember :)

Så herlig!! :) Da er det bare å senke skuldrene, for nå er det forsvinnende liten sjanse for at noe skal skje! :)
 
Da var kontrollen overstått :) kjæresten endte opp med å bare dra på jobb :p så måtte dra alene, men det gikk greit. Har en veldig bra fastlege og hun forklarte mye. Hun sa det beste var hvis ungen kom i uke 37 fordi da er barnet ferdig utviklet og at det vil si midten av november :) men hvis jeg går langt over termin blir jeg indusert.

Hun har også 5 tegn til at jeg må ringe legekontoret:
1. Hvis vannet går
2. Hvis jeg har blødninger
3. Hvis jeg har rier, gjentatte sammentrekninger (altså ikke kynnere)
4. Hvis jeg har smerter som vedvarer mer enn 30 min og ikke gir seg.
5. Generelt hvis jeg føler meg elendig og vil komme innom for en sjekk.

Hun spurte også om vekt før svangerskap, høyde, yrke osv som hun fylte inn i svangerskapsskjema. Her var det også en egen del for far som også måtte fylles ut med personnummer (kan ikke hans nummer i hodet :p så måtte ta med hjem å fylle ut senere).
Så kjente hun litt på magen osv, men var ingen ul eller lytting etter hjertelyd :/
Videre henviste hun meg til jordmor i uke 18 :) så tok jeg prøve for UVI og klamydia, blodprøve for jernmangel og blodprosent :)
 
Hva jeg synes om graviditeten så langt:

Synes det har gått fort når jeg tenker på at jeg er 14+2 i dag og under en mnd til OUL.. Husker da jeg meldte meg inn på BV i mars og ikke skjønte hva OUL var engang :p
Men det har vært veldig gøy, spesielt å si det til alle familie og venner :) vært litt dumt å være så mye kvalm osv, men samtidig litt bra fordi det er et sterkt graviditetstegn :) i tillegg er det mange dager siden jeg har spydd nå, selv om jeg brekker meg ganske ofte :p
Gått litt tregt også, men prøver å nyte tiden som gravid og siden jeg og samboer ble sammen og gravid samtidig, så prøver jeg å nyte tiden mens vi bare er to :) selv om vi alltid refererer til "oss tre" og "familien", siden vi føler baby er en stor del av forholdet allerede :)
 
Da har vi vært hos jordmor for OUL, og det viste seg å være en liten jentebaby i mamma sin mage :D kjempe stas, vi er såå stolte <3 ny termin er 6. Desember og vi er da 18+0 i dag :)
 
Last edited:
Back
Topp