Nyforelsket førstegangsprøver <3

Bird_24

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Vi ble sammen for et par måneder siden, er nyforelska❤️❤️ Bestemte oss for å prøve med en gang, vi er begge litt spontane mennesker og babyønsket er stort!

Kjæresten sa til meg at han ønsket å ha baby med meg ca. 15. Januar 2015.

Slutta på pillen: 31.januar.2015

pp.2: EL 10.mars.2015

POSITIV TEST ❤️ 23 mars 2015

TERMINDATO: 1. Desember 2015
TERMINDATO ETTER OUL: 6.des

Dette blir min jubeldagbok og min klagedagbok! :p ❤️


Håper på kommentarer hvis noen har tips/erfaringer eller lurer på noe! ei her som er veldig spent (og føler seg litt grønn!)
 
Last edited:
Håper spira satt i går!! Forholdet går enda fint <3 koser meg med partneren min! Hadde EL i går i følge ELkalkulator, men hadde mest smerter på mandag egentlig! (litt lik mensensmerter og bare i høyre side). Har hatt sex hver dag siden 4.mars da var TR over. Kjæresten sa i går at han er litt klar for en hvilepause snart! :D blir nok å ta det litt mer med ro på soverommet. Nå må man bare vente å se om TR kommer 24.mars eller om man er så heldig at den ikke kommer :)
 
Cd16 i dag :) ingen g-tegn, bortsett fra at jeg var litt kvalm i morges av matlukt!

Vi er veldig spente enda og håper veeldig <3
 
CD 21, tipper jeg er 6 dpo (vanskelig å si siden jeg ikke tester EL, men har hatt stabil syklus på 28 dager). 8 dager til IKM, men tenkte å ta en test neste lørdag kanskje, vet ikke om jeg klarer å vente så lenge..Kjenner ingen g-tegn da..:'( har hatt luft, litt hodepine, tegn jeg forbinder med PMS. Så har jeg jo aldri vært gravid før så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller! Har ikke vært kvalm..

Er heldigvis bare i pp 2., men håper viiirkelig på en 2015 baby <3 krysser fingrene for det :)
 
I dag var jeg skikkelig humørsyk :( håper det er g-tegn men føler bare det er PMS også.. Negativ å tror jeg ikke er gravid et øyeblikket, så superhappy i neste :) normalt!

Er på cd 23 i dag og fortsatt noen dager til IKM. Vi klarer ikke å bestemme oss om vi skal vente til etter IKM eller bare til lørdag for å teste <3 er så spent og håper så inderlig.

Prøver å trøste meg med at vi bare er i pp2 og at vi har alt foran oss, noe som også er en fin tanke :) og hvor mye jeg elsker kjæresten som jeg bare har kjent noen måneder :D jeg er heldig :)
 
I dag har jeg bestilt g-tester :) tulle-kjæresten min sa han også vil prøve :p det får han ikke! Kommer vel i posten i morgen! :) har jo tatt tester før men det var fordi jeg håpet jeg IKKE var gravid. Har "heldigvis" aldri vært det.. Men nå håper jeg bare jeg er så heldig å være gravid <3 kan jeg være det allerede på pp2? :D

Hadde en kjempe tydelig drøm i natt om at jeg så to streker :) håper jeg er sanndrømt..
 
Kjæresten er så forståelsesfull. 2 dager på rad med surkete humørsvigninger. Han sa han skulle bruke skattepengene sine (han fikk ca 3000 tilbake) på babyseng, da begynte jeg å gråte av glede :p herregud!! Men sur og kjeftete er jeg i det ene øyeblikket, neste er jeg happy som sola! Normaaalt. PMS? Mest sannsynlig :/

Kjæresten sa også at det er bare tull med at det er så lett å bli gravid!! Skremselspropaganda alt dette med piller og kondomer - det er vanskelig å bli gravid og mye som skal klaffe. Så glad for at han "snakker meg til vett" og senker forventningene mine, trenger det nå som tanta kanskje nærmer seg.

Er så rart å tenke på at han har vært gjennom dette før, at han prøvde å lage barn med eksen sin.. Det endte i SA. Tror han tenkte at det ikke var liv laga, men samtidig ser jeg hvor stolt og kry han er for å prøve med meg. Han sier han ikke kommer til å klare å holde seg fra å fortelle folk på jobben om at jeg er gravid hvis jeg skulle være det :p haha! Det må vi bare klare sa jeg da :)
Han av alle vet jo hva som desverre kan skje de første ukene..

Trøster meg selv med at min mamma aldri hadde SA eller noen former for problemer, og hun fikk mange barn og ble gravid fort (dette snakket jeg med henne om for noen år siden). Tror og håper jeg har hennes gener når det kommer til den fruktbarheten <3

Krysser fingrene <3 må bare vente til tirsdag nå.. Så spennende :p
 
Lykke til ;)
 
Kjæresten sier hele tiden: du er gravid :p leste opp symptomer i sted og han synes jeg har alle x) i natt sov jeg i 11-12 timer (fra 23-10) og var kjempe trøtt!! Dro på jobb.. Når jeg kom hjem la jeg meg i senga og gråt i 20-minutter og sa jeg hadde savnet han sånn! Haha, PMS I mitt hode. Men kan jo være gravid også da.. :) humøret er hvertfall heeelt ute å kjører, samme med trettheten..

Var så deilig å legge seg på sofaen nå etter en lang dag <3 skal bare slappe av å ikke tenke mer på jobb eller bilkjøring. I morra er det helt friii! Eneste planen vi har er å dra å kjøpe sjokolade fordi kjæresten fant ut at det hjalp mot min PMS :p
 
Cd 27 pp2.. Bare 2 dager til IKM og regner med jeg er 10-11 dpo.. Litt vanskelig å si siden jeg ikke tester for EL. Føler nå at jeg er utålmodig, vil bare at testene skal komme i posten i morgen så vi kan teste tirsdags morgen! Forhåpentligvis ingen Tr. Sovnet av i går også kl 23 og sov til kl 11 i morres.. To 12-timers netter som også innebærer mindre tid med kjæresten, han sitter jo oppe til kl 4 om natta :) haha! Men var veldig koselig at han fikk møte familien min for første gang i går <3 tror mamma fikk et godt inntrykk av han. :) ikke lenge til jeg skal møte Hans foreldre, bare et par uker til. Nå har vi snaart vært sammen i 2 måneder :D og det har vært de beste månedene i mitt liv, selv om lille baby har blitt laget enda (kanskje?) så snakker vi om det hver dag og gleder oss masse til den blir unnfanget :) skal få så mye kjærlighet fra oss :D det er det hvertfall ingen tvil om :') <3
 
CD 28 - positiv test!! Hurraaa :D

IKM i morgen- kommer ny test da!

Etter 3 min og etter 20 min.

Vi er super happy og mer forelsket enn noen gang! <3 :') <3ImageUploadedByBV Forum1427121983.100767.jpgImageUploadedByBV Forum1427122001.305825.jpg
 
Back
Topp