nyforelska

20082013

Betatt av forumet
Hvor lenge kjente dere den nyforelska følelsen? Jeg har vært sammen med samboeren min ca 1/2 år, har enda den nyforelska følelsen. kiler i magen når jeg ser han. Fantastisk.

det hender seg enda at jeg har den følelsen og vi har vært sammen i 10 år.

Samboeren min reiser en del, så i grunnen fremdeles, vi har vært sammen i tre år =) hver gang telefonen ringer, eller jeg får en melding når han er borte så får jeg sommerfugler i magen og fniser mye når jeg leser meldingene.. =) Det er fantastisk deilig!

Den virkelige forelskelsen roet seg vel etter 2-3 år..men kjenner ofte den følelsen ennå etter 9 år sammen snart, klarer sjeldent å være borte fra hverandre og det blir aldri mer enn 2 netter maks..

Jeg har vært sammen med samboeren min i litt over 4 år nå å kjenner fortsatt jeg er like foresket som første gang jeg såg han! Om ikke mer :) kjenner bare jeg ser han så kommer smilet og kriblingen i magen hver gang han holder rundt meg <3>

Vi har vært sammen i 5 år og kjenner fortsatt den følelsen :) det er herlig :)

turboquattro skrev:
det hender seg enda at jeg har den følelsen og vi har vært sammen i 10 år.

Sign :)

Vi har vært sammen i 5mnd og jeg er overvelda av forelskelse.
Kan ikke se på han uten å smelte fulstendig hver eneste gang.
Det tyter regnbuer ut av alle åpninger 24/7 når jeg er sammen med han :)

Har vært sammen med kjæresten i 1,5 år og kjenner den ekstra godt enda fordi vi har avstandsforhold..blir nesten fjortis hver gang han sender mld eller ringer..

Den var borte etter 6 mnd cirka. 

P.s: Legger til at jeg elsker han og har det kjempefint, selvom jeg ikke driter regnbuer. På langt nær. Hehe

Var vel skikkelig forelska, altså hadde den forelska følelsen så og si konstant i 2-3 år. Vi har nå vært sammen i 4 år og har en sønn på 20 mndr sammen og jeg kjenner den forelskelsesfølelsen kommer ganske ofte enda, men den ligger ikke der konstant lenger:) jeg elsker han uendelig høyt da:-D

Jessjess skrev:
Samboeren min reiser en del, så i grunnen fremdeles, vi har vært sammen i tre år =) hver gang telefonen ringer, eller jeg får en melding når han er borte så får jeg sommerfugler i magen og fniser mye når jeg leser meldingene.. =) Det er fantastisk deilig!

Sign, med drøyt 3 år... Vi giftet oss for 1,5år siden og er like forelsket <3

jeg er nyforelska enda:D Vi har vært sammens i 3 år og 6 månder :D han jobber i nordsjøen, så vi får savna hverandre ofte..og det synst jeg er kjempe viktig, så man ser og føler på hva man har:D
Så er mange sommefugler i magen min enda :D når han ringer,skriver melding, snakker med meg på face, video prat Osv :D

Back
Topp