Nyforelska!

Pivi

Elsker forumet
I dag har sambo og jeg bare gått rundt og smilt..[;)]  Har følt meg nyforelska og lykkelig, og det samme har han!  Vi var og henta vogna i dag, og det var faktisk hans 1. møte med en babybutikk hehe   Synes han greide seg bra! Diskuterte "fag" med innehaveren og greier  Resten av dagen har han overøst meg med komplimenter og skikkelig vært på flørten faktisk!  Hehe, gøy!

Så flott da! Det er så deilig å være forelska!!! Det er jeg og

er veldig morro når det er sånn[;)][:D]

Skal gjøre alt for at det skal vare leeeenge[;)][;)][;)]

[:D][:D] Så deilig da Pivi!![;)]
Sånn har vi det også om dagene...-heeelt fantastisk!!!

tihi så deilig da[:)] det er så godt å være nyforelska,det er vi oxo[:D] går rundt å holder hverandre i hånden å nusser og thor rune stryke meg på magen hele tiden å viser hvor stolt han er over magen/megi dag spanderte han først frisør time og så støvsugde han for han så jeg var litt sliten,hihi

Inspirert av innleggene hadde jeg skumle planer om å flørte og lage litt god stemning når mannen min kom fra jobben i dag. Dessverre er han skikkelig sliten og grumpy i dag etter en ganske røff arbeidsuke, så det ble ikke særlig mye nyforelskethet her i dag. Men, men, alle har vi vel en dårlig dag av og til. Gjøre et nytt forsøk i morgen[;)]

ORIGINAL: Znorkfrøken

Inspirert av innleggene hadde jeg skumle planer om å flørte og lage litt god stemning når mannen min kom fra jobben i dag. Dessverre er han skikkelig sliten og grumpy i dag etter en ganske røff arbeidsuke, så det ble ikke særlig mye nyforelskethet her i dag. Men, men, alle har vi vel en dårlig dag av og til. Gjøre et nytt forsøk i morgen[;)]

Hehe, går litt opp og ned vøttø[;)]  Men det er en ny dag i morgen, stå på![:D]

Back
Topp