Nyfiken - var spiren planlagt?

Lykkeliten32

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Her var spiren veldig planlagt, brukte nesten 2 år, mistet 2 ganger før den nå satt i prøvetiden. Nummeret før vi nå søkte hjelpt. Hva med dere andre?:shy:
 
Planlagt her også :happy: Ønsket meg egentlig litt mindre aldersforskjell, men tok lang tid før jeg fikk mensen etter fødsel. Også var syklusen så innmarri ustabil i starten, så var vanskelig å treffe på eggløsning :hilarious: Men blir rett over to års forskjell nå, og det tror jeg blir bra :happy::happy:
 
Planlagt tilskudd til familien her. Prøvde i 4 mnd, men kun to hvor vi gikk «all in». Pp 2 og 3 hadde jeg kjemiske.
 
Planlagt her :happy: Tok fire mnd før spira satt. Den mnd vi ikke prøvde noe særlig fordi syklusen var litt rar. Blir nesten 5 års aldersforskjell her :happy:
 
Veldig planlagt her :happy: Spiren satt etter 7 mnd med en MA i mellomtiden.
 
Ikke planlagt, andre syklus etter forrige fødsel og vi hadde sex en gang. Prøvde lenge med forrige, og hadde fått signaler om at ivf var veien for oss, så mildt sagt et sjokk.
 
Nope:hilarious: Eneste gangen vi hadde sex den syklusen og mannen glemte å hoppe av i svingen:angelic: men jeg har mast i et par år etter en til, så babyen er så hjertelig velkommen❤️ Og hos mannen også, etter at det fikk synke inn litt. Utrolig stas å kunne dele denne opplevelsen med de to vi har allerede som er 7 og 11 år❤️
 
Last edited:
Ja. Hadde en MA i oktober, så gikk det veien etterpå. Blir «lett» gravid, så har aldri måttet prøve så lenge. Heldige med det da. Ble 6 år mellom nr 2 og tvillingene som kommer nå.
 
Veldig planlagt! Prøvd i 2 år med ulike medisiner på meg. 2 spontanaborter, en haug med dårlige bivirkninger av ulike hormoner og på venteliste for ivf. Siden ventetiden er lang prøvde vi et desperat forsøk hos en privat gynekolog. (Skulle inn til ivf nå i april). Spiren kom etter en fin nyttårsaften der vi hadde en liten medisinpause og kun gikk på metformin pga mange cyster hos meg. Så er et lite mirakel:) og så inderlig ønsket:) ❤️
 
Veldig planlagt ❤️ ble gravid først i Juli, 1 uke etter uttak av pstav.. mistet i september, uke 9, MA... Tok 3 mnd å bli gravid igjen, ikke lenge i det hele tatt :rolleyes: vi er overlykkelig ❤️
 
Ja, planlagt. Bestemte oss for at nå passer det fint med en til og et par uker etterpå var jeg gravid.
 
Jeg vil kalle det delvis planlagt, hehe.
Ble gravid i mai i fjor, da var datteren min bare 7 måneder og vi hadde absolutt ikke planlagt å prøve å bli gravide igjen så fort. Men vi innstilte oss fort på at vi ville ha en til da vi fant ut at jeg var gravid. Vi mistet i MA i slutten av juli, og da bestemte i grunn jeg meg for å følge med på de neste eggløsningene og se om vi fikk det til å klaffe igjen.

Vi brukte 3.5 år på å bli gravide første gangen, så jeg hadde sett for meg at det skulle ta tid å bli gravid igjen. Men ble gravid i oktober igjen, og mistet i kjemisk. Så jeg ble veldig glad da jeg ok en ny positiv test i jula. Denne lille jenta er veldig ønsket :Heartpink
 
Veldig planlagt! Tok oss 2,5 år før vi fikk vår aller første positive test, og det ved hjelp av ivf ❤️
 
Planlagt og ønsket. Ville få baby før mini ble 3 år egentlig, men hun blir 3 år og nesten 2 måneder før termin. Tok ikke like lang tid som sist å bli gravid, men nesten - kan ha noe med at man ikke rekker å ha sex like ofte med en toddler i hus :hilarious:
 
Veldig planlagt! Satt på første forsøk denne gangen
, men brukte 2 år på første så hadde ikke trodd det skulle klaffe med en gang :)
 
Ja var planlagt❤️ Gikk på andre forsøk fra vi begynte så er veldig fornøyd og glad for denne graviditeten❤️
 
Ikke planlagt men veldig ønsket:Heartred Vi har to barn på 13 år og straks 11 år sammen fra før så sjokket var stort når testen viste positivt.
 
Last edited:
Ja, planlagt. Bestemte oss for at nå passer det fint med en til og et par uker etterpå var jeg gravid.
Får ikke til å redigere min egen post, men vil bare legge til at jeg vet jeg er veldig heldig som blir gravid så lett, og at både mannen og jeg er veldig takknemlige for denne graviditeten. Lillebror er etterlengtet! For oss var det ikke problemer med å bli gravide som var årsaken til at vi ventet så «lenge» med nestemann.
 
Back
Topp