Nyfiiiiken!!

Hormonella

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Vært på OUL i dag og alt såg kjempefint ut, men di fant ikke ut av hva kjønn... Blei jo kjempegla for at alt bra, men veldig skuffet over at di ikke fant ut kjønn :( Har jo tenkt å ha 3D og, men når er d best å ta d? Vil jo vita kjønn snarest hehe, men vil jo og ha bra bilder :)

Skjønner godt at du er nyskjerrig ;) Beste er å ta 3D mellom uke 26-28 ca :)

skjønner deg godt! 3D er etter uke 24 står det på nettsidene til den klinikken jeg har sjekket ut. du kan jo betale for en vanlig UL for å se om h*n vil vise seg mer frem da? :-)

Så bra alt var fint :) Men skjønner godt du er litt skuffet over å ikke se kjønn, selv om det jo er mindre viktig enn alt det andre.. Leeenge å vente på 3d når man allerede har ventet til nå og lurt!

Skjønne heller ikkje at nåen klare å vente te fødselen.... Har en sånn liten skrekk her før at dem ikkje ska klare å se kjønnet.... Men får krysse fingran ;-)

Skjønner deg godt, fikk heller ikke vite helt sikkert, og har fått meg time til 3D i slutten av juni! Det hadde vi komt til å bestilt uansett da, men vi får bare smøre oss med tålmodighet;) uansett, gratulerer med vel overstått ul:)

Skjønner deg godt, fikk heller ikke vite helt sikkert, og har fått meg time til 3D i slutten av juni! Det hadde vi komt til å bestilt uansett da, men vi får bare smøre oss med tålmodighet;) uansett, gratulerer med vel overstått ul:)

Takk for d :D

Godt at alt er ok hos deg og :) Håper så inderlig de ser kjønn hos meg neste uke ellers vet jeg at jeg kommer til å bli fryktelig utålmodig og ta en privat ul kjapt :p

Så bra at alt sto bra til :)
Men skjønner deg veldig godt at du vil bestille 3D, er så nysgjerrig selv, ;) :p og hadde ikke klart og ventet til fødselen
så håper de ser kjønn på meg da jeg skal på oul den 22 mai, ellers bestiller vel jeg også 3D :D

Så bra alt stod bra til :) Tror vi også ender opp med en ekstra ul hvis minien ikke vil vise seg fram :)

Åsj så dumt at babyen ikke ville vise seg fram. Men det er jo kjempe bra at alt er bra der inne. :-)

Ja, blei veldig letta når vi fikk vita at alt såg bra ut :D :D No er d bare 6 uker til ny UL i 3D, så ikke så lenge til :P

Back
Topp