Nyfødtspråk..?

Arcalae

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Hei, alle! Dette ble tatt opp i mars-gruppa da jeg var der, og tenkte å spørre her og: har noen erfaring med, eller lyst til å teste dette ut på sine små når de kommer?

Picture+2.png
 
Hei, alle! Dette ble tatt opp i mars-gruppa da jeg var der, og tenkte å spørre her og: har noen erfaring med, eller lyst til å teste dette ut på sine små når de kommer?

Picture+2.png

Flere sv disse lydene stemte hos ni.. Men de er veldig like og dermed vansklig å skille.. Såg på en youtubefilm hvor de illustrerte de forskjellige lydene..
 
Ikke vært borti, men interessant.
Prøvde meg på litt tegnspråk med mini da han var litt eldre, utrolig hvor mange ord de kan lære før de kan snakke :)
 
Jeg oppdaga dette akkurat litt seint med forrige, håper jeg har tid til å sette meg ned og prøve å få til dette nå :) jeg synes uansett det var ganske tydelig hva han ville (ofte i alle fall), så det ligger nok litt latent som naturlig instinkt dette her :)
 
Det her er kjempe spennende :D Har lest om det før og syns det er ganske fantastisk av hva man finner ut. Hvis jeg husker det så er det helt klart et verktøy jeg vil bruke for at ungen min skal ha det best mulig :) Å bli forstått er jo en befrielse i seg selv når man er litt uttafor normen :p
 
Back
Topp