Nyfødtklær

Glitter2018

Flørter med forumet
Septemberhjertene 2018
Blir helt gaaaal av å se nyfødt klær i butikkene, noen som allerede har kjøpt inn en liten body? :D

Fikk positiv test i dag, men frister allerede[emoji85] Har en del klær etter lillemor, så håper på samme kjønn[emoji28] Kjøpte så mye klær sist, at jeg fortsatt har masse klær med prislappen på[emoji23]

Har ikke kjøpt noe enda. Etter vært så skal jeg gå igjennom det jeg har fra de 2 andre, og da se hva vi blir å trenge [emoji4]

Har ikke kjøpt noe enda. Etter vært så skal jeg gå igjennom det jeg har fra de 2 andre, og da se hva vi blir å trenge [emoji4]

Ahh ja er jo litt annerledes når man har liggende fra andre svangerskap. Dette er mitt første... :) men har såååå lyst til å kjøpe, er så mye fint :D

Ahh ja er jo litt annerledes når man har liggende fra andre svangerskap. Dette er mitt første... :) men har såååå lyst til å kjøpe, er så mye fint :D
Ja, det er mye fint å kjøpe [emoji4] men ikke alt man får brukt for selv om folk sier at man må ha det [emoji14]
Om jeg må kjøpe noe til de første mnd så blir det kun body og longser jeg gidder å kjøpe, for ingenting annet blir brukt [emoji14]

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe mer enn det settet der ^
Som sagt er det til besteforeldrene, da jeg har lyst å fortelle det til de med en gang, men ville gjerne gjøre litt mer ut av det enn å bare si det rett ut [emoji4]Skal ærlig innrømme at jeg gjerne vil gå amok i butikkene selv, men det må bare vente! [emoji28]

Gjør nok som sist: når oul er overstått stikker vi og kjøper body og strømpebukse i riktig farger for å feire [emoji6]
Bli det jente har jeg alt. Blir det gutt blir det shopping [emoji41]

Tenker å vente enda en stund selv om det frister veldig å kjøpe søte små babyklær[emoji173]️ Her må alt kjøpes inn siden det er første barnet vårt :)

Samme her. Da jeg var gravid sist (endte i SA) så var jeg veldig rask med å kjøpe inn noen søte små klær, så de har vi jo liggende enda. Men ellers har vi ingenting vi heller:)

Samme her. Da jeg var gravid sist (endte i SA) så var jeg veldig rask med å kjøpe inn noen søte små klær, så de har vi jo liggende enda. Men ellers har vi ingenting vi heller:)

Kjøpte også inn noe sist jeg var gravid (i 2013) men endte i SA i uke 9. Har gitt vekk det jeg kjøpte da. Skal vente litt lenger denne gangen :D

Jeg har MYE klær fra førstemann så jeg kommer nok ikke til å kjøpe så mye nytt, men noe smått blir det nok [emoji4] Bamser og slikt [emoji7] Må jo ha det! [emoji16] Håper på ny gutt, ellers blir det en jente med mange blå og grønne klær [emoji23]

Back
Topp