Blir helt gaaaal av å se nyfødt klær i butikkene, noen som allerede har kjøpt inn en liten body? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke kjøpt noe enda. Etter vært så skal jeg gå igjennom det jeg har fra de 2 andre, og da se hva vi blir å trenge [emoji4]
Ja, det er mye fint å kjøpe [emoji4] men ikke alt man får brukt for selv om folk sier at man må ha det [emoji14]Ahh ja er jo litt annerledes når man har liggende fra andre svangerskap. Dette er mitt første...men har såååå lyst til å kjøpe, er så mye fint
![]()
Hvor har du kjøpt den??Vis vedlegget 240296
Denne skal de kommende besteforeldre få i morgen når jeg drar "hjem" på ferieDe vet ingenting, og jeg gru-gleder meg så til å fortelle det!!
![]()
H&M [emoji4]Hvor har du kjøpt den??
Tenker å vente enda en stund selv om det frister veldig å kjøpe søte små babyklær[emoji173]️ Her må alt kjøpes inn siden det er første barnet vårt![]()
Samme her. Da jeg var gravid sist (endte i SA) så var jeg veldig rask med å kjøpe inn noen søte små klær, så de har vi jo liggende enda. Men ellers har vi ingenting vi heller![]()