Twinklestar
Blir kjent med forumet
Har dere planer om nyfødtfotografering og har dere i såfall bestilt/reservert tid for det? Leser at det i noen tilfeller bør gjøres før fødsel for å sikre at man får tid i løpet av to uker etter fødsel som visstnok er det som er anbefalt for nyfødtfotografering, hvis det er det man er ute etter da. Kanskje det gjelder mest hvis man skal til noen av de mest populære fotografene, jeg vet ikke.
Har såvidt begynt å kikke litt rundt og utover at det generelt virker å koste ganske mye så vet jeg lite om dette. Om det er noen som har erfaring med nyfødtfotografering i Oslo tar jeg gjerne i mot tips
Håper jo å finne noen som er flink, men også relativt prisgunstig, hvis mulig.
Har såvidt begynt å kikke litt rundt og utover at det generelt virker å koste ganske mye så vet jeg lite om dette. Om det er noen som har erfaring med nyfødtfotografering i Oslo tar jeg gjerne i mot tips
Greit nok med 1500-2000kr for fotografering, men det er jo uten å få med seg noen bilder (og hva er vitsen da?)... for det koster nemlig minst 5000kr for 5 digitale bilder. Hjelpes. Tviler på at vi kommer til å bestille oss dette.
Har et greit kamera og har gått 1 år på fotolinje, så skal vel klare å få noen fine bilder selvom det ikke blir profesjonelt.
Men jeg er ikke så flink at jeg tror jeg kan gjøre det på egenhånd og mangler også utstyret så jeg må nok bare ta kostnaden, vil jo gjerne ha fine bilder å se tilbake på og ta vare på minnene