Nyfødtfotografering?

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Skal dere ha det? [emoji4] Usikker på om vi skal.. Har noen ev tips til noen gode og rimelige i Bergensområdet? [emoji4]

Det har jeg ikke tenkt på. Men det høres ut som en god idé :) Hvis man finner inspirasjon på nettet så kan man jo få venner/familie med litt talent og bra kamera til å knipse :) ei venninne med tvillinger har bilde av dem med hver si lange lue som ligger slik at de former et hjerte.

Jeg skal [emoji4]
Har fått fantastiske bilder av de andre ungene og skal bruke samme fotograf som sist [emoji4] søk opp kaja foto på fb, og kaja.foto på insta [emoji4]
Veldig greit å ha en talentfull fotograf som jeg vet jeg vil få bra resultat hos. Og setter veldig pris på å ha disse bildene i ettertid [emoji4]

Jeg tenker at jeg skal ta noen fine bilder selv, men spørs om det blir med tanken :hilarious: Blir jo aldri så bra som jeg tror på forhånd :p

Jeg skal få tatt bilde av alle barna samlet. Har ikke vært på nyfødt fotografering med de andre så blir ikke gjøre det denne gangen heller. Men vil så gjerne ha et pent bilde av alle barna samlet.

Vurderer det litt, var med storebror. Har i etterkant tenkt at 6mnd - ettårs bilder er finere... Men siden vi tok av storebror bør vi kanskje ta av baby også...

Vi skal. Hadde det med storebror og bildene er så utrolig fine. Det er så kort tid de er helt nyfødte, bare noen uker, og det å ha foreviget de øyeblikkene er verdifullt syns jeg[emoji173]️ Her kom fotografen (en bekjent) hjem til oss og vi rigget oss til i stua. Veldig behagelig å slippe å farte ut og babyen var så mye roligere i kjente omgivelser. :)

Vi skal det! :) Har så veldig lyst til å ha lerretbilder av sønnen på veggen hjemme i stua. Vi trenger å få pyntet veggene med noe, og da passer det meget fint med nyfødtbilder. ¨Denne tiden¨ får man heller aldri igjen, så ser også på det som et minne å se tilbake på. :rolleyes:

Tenker å slå meg saman med søsteren og få til noko sjølv :)

Mannen er tidligere pressefotograf og ivrig hobbyfotograf, så tenker at dette barnet kommer til å bli vel dokumentert fra første pust [emoji2]

Back
Topp