Nyfødtfotografering

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Skal dere ta det og når tenker dere evt å ta dette?
Og er det noen som har gode erfaringer i trondheimsområdet med dette?[emoji3]

Jeg ønsker å ta den fotograferingen innen en uke etter at lillesøster er født. Kommer jo an på min form og at alt er bra med lillesøster.
Ikke bestilt noe enna, driver å sjekker ut pris å sånn :)
Når tenker du å ta nyfødt-bildene?

Jeg også tenkte sånn 1-2uker etter lillesøster er født, mn er dette litt tidlig kanskje?
Har ikke tatt dette med de 2 første men det er jo så fint når de er så små da[emoji7][emoji178]

Skal dere ta det og når tenker dere evt å ta dette?
Og er det noen som har gode erfaringer i trondheimsområdet med dette?[emoji3]

Tror titt Melhus har kampanje på nyfødtfotografering nå, og de skal være veldig flinke :) holder til like ved gamle bybro.
Tenkte jeg kanskje skulle bestille gravidfotografering der også :)

Jeg snakket med fotograf og vi ble enige om å ta bilder når babyen er rundt 9 mnd. Da har den litt mer trekk i ansiktet. Så nærmer det seg jul så da kan vi ta noen julebilder samtidig som vi får på julekortene neste år [emoji4] Skal heller prøve å ta noen fine nyfødt bilder selv.

Jeg også tenkte sånn 1-2uker etter lillesøster er født, mn er dette litt tidlig kanskje?
Har ikke tatt dette med de 2 første men det er jo så fint når de er så små da[emoji7][emoji178]
Har heller ikke tatt sånn før. Mener å ha lest at 14 dager etter fødsel er best i følge fotografene.

Med storebror tok vi bilder ved 6 mnd-alder. Kommer til å gjøre det samme med nestemann. :)

Nyfødfotografering er vist i løpet av de 10 første dagene, fikk vi beskjed om til storebror. Var der tilfeldigvis den dagen han var 10 dager så holdt oss akkurat innafor :-)

Vi var på nyfødtfotografering med frøkna på 4 år, men eg kansellerte heile avtalen når vi fekk sjå bileta. Vi var ikkje fornøgd i det heile tatt!!

Men vurderer å ta denne gongen då her er ei ung nyutdanna som har studio heime, ho får mykje skryt :)

Er så heldig å ha 2 hobbyfotografer i vennekretsen som har meldt seg selv frivillig til å ta bilder for oss[emoji5] veldig flinke begge to med bra utstyr så det blir bra kvalitet på bildene også[emoji106] da dropper vi å leie fotograf [emoji120]

Jeg har veldig lyst. Noen som har noen anbefalinger i Oslo/Akershus-området

Stine Aasløkk tar helt magiske bilder av barn og baby. Jeg bor nordpå, men vurderer å reise nedover bare for at hun skal ta bildene.

Stine Aasløkk tar helt magiske bilder av barn og baby. Jeg bor nordpå, men vurderer å reise nedover bare for at hun skal ta bildene.

Ja hun er kjempeflink[emoji1319] Vurderer henne selv jeg[emoji3]

Back
Topp