Nyfødtfotografering

Lillepersille21

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Vårspirene 2021
Når er det vanlig å bestille time til nyfødtfotografering? Burde man gjøre det i god tid før termin, eller kan man gjøre det når det begynner å nærme seg? Jeg har virkelig ikke peiling på slikt.

Og er det noen som vet om noen flinke nyfødtfotografer i Osloområdet? :)

Jeg har allerede bestilt time til nyfødtfotografering [emoji4] hun jeg bruker er en av landets beste og har ofte fult. Så greit å være ute i god tid [emoji4] vet desverre ikke hvordan det er i Oslo-området. Håper noen kan svare deg der [emoji4]

Jeg har allerede bestilt time til nyfødtfotografering [emoji4] hun jeg bruker er en av landets beste og har ofte fult. Så greit å være ute i god tid [emoji4] vet desverre ikke hvordan det er i Oslo-området. Håper noen kan svare deg der [emoji4]

Hvor fort etter termin har du bestilt tid for fotografering?

Vanskelig å vite når man skal bestille da... skal jeg ha bilder vil jeg ha ca 5-10 dager etter fødsel

Hvor fort etter termin har du bestilt tid for fotografering?
Vi bestiller tid ved å skrive opp termindato. Og så vil hun at vi skal gi beskjed når babyen har blitt født. Sist gå vi beskjed ganske rett etter at vi kom hjem fra sykehuset og så fant hun få en dato som passer.
Hun vil helst ha de inn innen de er 10 dager [emoji4]

Og hun skriver i svarmailen som at hun vet de kan komme både før og etter termin. Så derfor er det litt begrensa hvor mange nyfødte hun kan booke inn på samme mnd. Men det er av og til mulig å få dropp inn time, på de mnd der det ikke fødes så mange barn

Når er det vanlig å bestille time til nyfødtfotografering? Burde man gjøre det i god tid før termin, eller kan man gjøre det når det begynner å nærme seg? Jeg har virkelig ikke peiling på slikt.

Og er det noen som vet om noen flinke nyfødtfotografer i Osloområdet? :)

Anbefaler deg å google litt og finne noen du liker stilen til. Vi var til ettårsfotografering hos Anne Tove Ørke, og hadde en kjempefin opplevelse der. Hun tok seg god tid og var opptatt av at det skulle være en hyggelig opplevelse både for oss og barnet. Vi fikk akkurat det uttrykket vi ønsket i bildene, og kommer til å bruke henne neste gang også.

Vi har snakket litt om det, men vi har ikke satt oss ned å sett etter en fotograf enda.

Er vel vanlig å bestille før men får sikkert time hos noen etter fødsel også siden du bor i Oslo :p ganske mange fotografer der!

Back
Topp