Nyfødtfotografering

Lille*

Betatt av forumet
Vi var på nyfødtfotografering med storesøster, er inne å titter etter fotograf nå og prisene er jo så utrolig høye!! Husker ikke at det var så høyt med lille frøken. Er det flere som skal det?

Ja,gjorde det med storebror og tenker å gjøre det nå også forevige minnene om hvor små de har vært en gang.

Ja, har bestilt allerede :) Men skal også ta bilder selv. Har drevet med fotografering i mange år. Men vil ha bilder av en annen fotograf i tillegg :) Alle fotografer har sitt særpreg, jeg liker arbeidet til denne fotografen.

Det koster 2500kr, og vi får med 10 bilder i høy og lav oppløsning. Det koster litt, men det er en del jobb som fotograf. Det er ikke bare å knipse et bilde :p Jeg føler at det absolutt er verdt det! :)

Vi var på nyfødtfotografering med storesøster, er inne å titter etter fotograf nå og prisene er jo så utrolig høye!! Husker ikke at det var så høyt med lille frøken. Er det flere som skal det?

Ja det vil jeg på og!! :)

Ja, har bestilt allerede :) Men skal også ta bilder selv. Har drevet med fotografering i mange år. Men vil ha bilder av en annen fotograf i tillegg :) Alle fotografer har sitt særpreg, jeg liker arbeidet til denne fotografen.

Det koster 2500kr, og vi får med 10 bilder i høy og lav oppløsning. Det koster litt, men det er en del jobb som fotograf. Det er ikke bare å knipse et bilde :p Jeg føler at det absolutt er verdt det! :)

Det hørtes supert ut. I vestfold har jeg ikke funnet noen under 6500 for fotografering og fotopakke. Tror jeg får utvidde søket mitt litt :)

Det hørtes supert ut. I vestfold har jeg ikke funnet noen under 6500 for fotografering og fotopakke. Tror jeg får utvidde søket mitt litt :)

Hos denne fotografen koster det 800 kr for 2 timer i studio, og så er fotopakkene fra 1500 kr og oppover avhengig av antall bilder: http://www.barnasbilder.no (om jeg forstår prisene riktig). Åsgårdsstrand (Vestfold altså). Jeg har bare så vidt begynt å se litt, lurer på om vi skal bestille time et sted etter hvert. :)

Last edited:
Oi, det var mer enn dyrt nok. Lurt å søke blant de som driver for seg selv, og ikke i et stort fotograffirma :) Håper det finnes sånt i nærheten av deg! Hadde du bodd i nærheten av meg kunne jeg tipset deg om fotografer, men jeg bor langt unna.

Jeg har drevet med en del nyfødtfotografering, så kommer til å ta selv hvis formen tillater det, hvis ikke kjenner jeg flere som mest sannsynlig kan steppe inn på kort varsel.

Hvor gamle er de på nyfødt fotografering? Vi var hos fotografen når lille gutt var ca 4 mnd vi:)

Hvor gamle er de på nyfødt fotografering? Vi var hos fotografen når lille gutt var ca 4 mnd vi:)

Alle de jeg har sett på anbefaler innen babyen er 14 dager. :) Så babyen fortsatt sover mye og er enkel å forme. Om du søker på nyfødtfotografering og ser på galleriene til fotografene så ser du. :)

Det er heldigvis en kostnad jeg slipper å tenke på da jeg jobber som fotograf selv :p så her blir det nok en god del nyfødtbilder ja

Nei, det skal vi ikke :) Vi tok mange fine bilder selv sist gang, og føler ikke noe behov for å gå til fotograf for det. Har aldri helt likt oppstilte bilder jeg da. Vi planlegger bryllupet vårt nå, og fotograf er ikke en av utgiftspostene.

Hos denne fotografen koster det 800 kr for 2 timer i studio, og så er fotopakkene fra 1500 kr og oppover avhengig av antall bilder: http://www.barnasbilder.no (om jeg forstår prisene riktig). Åsgårdsstrand (Vestfold altså). Jeg har bare så vidt begynt å se litt, lurer på om vi skal bestille time et sted etter hvert. :)

Tusen takk :) Det så betraktelig mye bedre ut :) Tror vi booker en time her :)

Føler ikke for å bruke tid og penger på nyfødtfotografering, tok bilder av småjenta ved ca 10 mnd og 1,5 år, så blir minst en av de med gutten også

Tusen takk for tips! Bor i åsgårdstrand selv, så det er jo kjempegenialt for min del :p

Tenkte meg også på gravidfoto på Nøtterøy, der er det gratis drop-in hver onsdag, hadde vært morro å prøvd :)

Tusen takk :) Det så betraktelig mye bedre ut :) Tror vi booker en time her :)
Tusen takk for tips! Bor i åsgårdstrand selv, så det er jo kjempegenialt for min del :p

Tenkte meg også på gravidfoto på Nøtterøy, der er det gratis drop-in hver onsdag, hadde vært morro å prøvd :)

Må bare presisere at jeg fant nettsiden ved å søke på nettet, så jeg vet ikke noe mer om fotografen enn det altså. :)

Må bare presisere at jeg fant nettsiden ved å søke på nettet, så jeg vet ikke noe mer om fotografen enn det altså. :)
Neida, men ser jo bra ut utifra bildene på nettsiden hennes da :)
(og alt er egentlig bedre enn ho vi var hos forrige gang vi skulle ta nyfødtfotografering.. :p )

Neida, men ser jo bra ut utifra bildene på nettsiden hennes da :)
(og alt er egentlig bedre enn ho vi var hos forrige gang vi skulle ta nyfødtfotografering.. :p )

Jeg synes også det virket bra utifra nettsidene. :)

Huffda, håper det blir bedre denne gangen da. :p

Back
Topp