Nyfødtfotografering

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Det er vel blitt litt in i tiden med nyfødtfotografering nå... Noen som skal? Må vel gjøres ganske med en gang... Når er det vanlig å gjennomføre?

Vi skal ha, men en vennine som er fotograf skal ta de. Og hun kommer hjem til oss, som er ganske greit :) Vet det er anbefalt å ta bildene da babyen er ca 2 uker eller mindre.

Vi skal :) er ei venninne som er utdanna fotograf som skal ta bildene, så kan vi lage album eller fremkalle større bilder billig, det dyreste hos fotograf er jo å kjøpe bildene etterpå :p

Vi hadde en student i sommer. Brukte 2 timer på foografering, vi fikk alle bildene + 10 redigerte. Klart alle bildene var ikke like bra, men jevnt over var vi godt fornøyd. Vi fikk kanskje 20 veldig bra bilder! Tenker å høre med henne igjen.

Er fotograf selv, så kommer nok til å ta ja :) Har studio hjemme, så veldig greit. Anbefalt å ta innen de er 2 uker gamle.

Eg er og utdanna fotograf og kjem nok til å ta masse bilete. Men eg har og ei venninne som er fotograf og har tatt masse babybilete, reknar med ho kjem springande så fort ho får lov.

Har veldig lyst til å ta nyfødt bilder så blir nok det. Veit om ei som er veldig flink. Husker ikke helt hva ho heter i farta men ikke så dyr og kommer hjem til deg så tenke å prøve det :)

Vurderer å ta selv pga økonomi. To av mine søstre tokk gravid bildene. Vil heller prøve å spare opp til baby blir litt større og ta med storebrødrene og hele familien.

Har store planner om å få tatt noen nyfødtbilder ja, har lyst på mitt lille studio, mens mannen syns det var voldsomt dyrt:p Hun som eier studioet er utrolig flink og har mye erfaring nettopp fra nyfødt fotografering :)

Vi har dyktig fotograf i familien så her blir det nok flust av bilder allerede fra starten ja. Pleier å få noen av de beste hvis vi ber om det, så kommer nok til å be om nyfødtbilder.

Har veldig lyst, men vi har vel slått det fra oss pga pris. Blir fryktelig søte bilder, men de fotografene vi har funnet er så dyre at vi ikke kan ta oss råd til det. Får heller prøve å ta noen søte bilder selv.

Hva ligger prisen på da sånn ca? Jeg har veldig lyst å ta noen bilder hos fotograf, men er litt usikker... Mye fine bilder, men jeg er kanskje litt sær for jeg liker ikke så veldig godt alle de bildene med babyer som ligger i merkelige og unaturlige stillinger med store luer, gjerne med litt ører på osv uten andre klær på seg.... Er liksom det som er moten nå...

Synes det er utrolig søtt med nyfødt foto, men syns ofte de blir litt "standar" typ sovende i en Kurg med en søt lue på osv :) kjempe søtt ! Ikke noe med det;)

Men vi tok fotografering rundt 3 mnd, da fikk vi bilder av baby samtidig som vi fikk med typiske ansiktsuttrykk og "fakter " som barnet allerede hadde skap :)

Vi tenker å ta det selv :) vi kjøpte oss speilrefleks i høst :)

Synes det er utrolig søtt med nyfødt foto, men syns ofte de blir litt "standar" typ sovende i en Kurg med en søt lue på osv :) kjempe søtt ! Ikke noe med det;)

Men vi tok fotografering rundt 3 mnd, da fikk vi bilder av baby samtidig som vi fikk med typiske ansiktsuttrykk og "fakter " som barnet allerede hadde skap :)

Helt enig... Kanskje vi heller skal vurdere det siste alternativet...

Har veldig lyst, men får se om vi skal ta oss råd til å dra til en profesjonell eller om vi tar selv.

Jeg har drevet med fotografering i mange år, så kommer til å ta selv. Men har også bestilt time hos fotograf :) Alle fotografer har sine særpreg, så bildene vil bli forskjellig. Betaler 2500kr, da får vi 10 digitale bildefiler i høy og lav oppløsning.

Back
Topp