Nyfødtfotografering

Bruker98ma

Første møte med forumet
Hei!!
Spør dere jeg, siden mange av dere har født. Har dere, eller skal dere ta vidunderet til nyfødtfotografering? Jeg har selv veldig lyst når den tid kommer..., men hva er prisen på noe slikt? Og får dere bildene digitalt?

Takk for svar *sniker mg stille ut igjen =0)

Om du får de digitalt kommer helt ann på hvilken fotograf du velger. Du må nesten bare søke og ringe rundt for å få de riktige tilbudene og hva de inneholder:-) jeg tok bilder av min førstefødte på hans 6mnd dag og har tenkt å gjøre dwt.med lilleaøster også. Ellers blir det så.mange bilder til slutt:-) men er jo helt fantastisk å gjøre det. Blir et minne for livet?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi får fotograf hjem til oss de første dagene etter at han er kommet. Er en slekning av meg så betaler bare pittelitt

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Et tips er å få tatt bildene i løpet av de 2 første ukene. da sover babyen ofte mest og er lettest å flytte rundt på sovende. Jeg har akkurat fått kjøpt meg verdens nydeligste babystrikkebukse eller hva man kaller det. Jeg vurderte en stund å dra til nyfødtfotografering. Nå har vi fått en vi kjenner til å ta bildene og jeg trengte litt "props" som det kalles for å fotografere lillemann.

Har lett rundt omkring på nettet og kom over denne her:

http://katrinesfoto.blogspot.no/2011/08/en-st-liten-sak-som-du-kan-bestille.html

Har nå fått den i posten og den er helt skjønn! <3
Hva skal dere bruke til fotograferingen? Hentesettet, eller mye forskjellige type bilder?

Mannen fotograferer en del på hobbynivå så han skal ta bilder av nurket vårt når han har kommet.

Vi skal prøve oss hjemme selv. kunne godt tenkt meg hos fotograf, men siden vi ikke gjorde det med storebror syns jeg ikke vi kan det nå heller...

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Sniker litt jeg, spennende å se fødselshistorier herinne, var selv her i 2007.
vet ikke hvor du er fra, men jeg bor i kristiansand, og skulle gjerne hatt en nyfødt el to å prøve meg litt på. Har studio hjemme, mye erfaring med foto av litt større babyer og barn..

Min mann er en veldig dyktig hobbyfotograf - og vi har studioutstyr så vi kommer til å ta nyfødtpotretter hjemme. Men det er verdt det å ta 1.uka - aller helst innen bebis er 7 dager(!!!) -det er virkelig en del utrykk du aldri får tilbake da!!!! Før barnet våkner helt..

Vi fikk ikke gått på nyfødt fotografering, men skal neste fredag, da er klompen 4 uker :)
Hun jeg skal til er billig, hun tar 690 kr men skulle bare ha 475 av meg siden jeg har vært å tatt bilder hos henne før.
Og da får man alle bildene på cd etterpå med et av bildene som cover på cd'n :)

Back
Topp