Nyfødtfotografering Bergen?

Cali91

Forelsket i forumet
Hei. Er det noen som har noen rimelige men flinke fotografer og anbefale for nyfødt foto? Synes det er helt ville priser.
 
Hvis du søker på "så blid" på Facebook, eller ser nettsiden her: http://www.saablid.net/

Billig fotografering litt utenfor Bergen, koster 1990kr for 2-4 timers fotografering og da får man 5 digitale filer til fritt bruk. Det er veldig billig i forhold til andre som skal gjerne ha 3000 i tillegg for 5 bildefiler.
 
Vi har brukt Fotolykke. Betalte 1250,- ink mva for fotografering av storebror og lillebror(ca.2t). Inkl i pakken var 10 høyoppløselige bilder og en forstørring(A4). Ellers billig å få de andre bildene i høyere oppløsning. Fotografen heter Åsta Viksøy og har studio hjemme hos seg på Eidesjøen ca. 35 min fra Sentrum. Veldig hyggelig og dyktig dame:)
 
Kan anbefale Tove Lise Mossestad (Mossestad fotodesign). Veldig flink og du får alle bildene høyoppløselig til eget bruk :)
 
Hei!
Vi har vært hos Så blid. Veldig flink fotograf som holder på Sotra. Vi var veldig fornøyde med bildene :hello2 OK priser.

Hun har en nettside, www.saablid.net. Sjekk den, veldig fine bilder der.
 
Hvilken fotograf valgte du, og ble det fine bilder? Jeg tenker på det samme nå nemlig:happy:
De jeg sjekket it hadde ikke kapasitet. Nyfødt foto skal gjøres innen 14(?) dager etter fødsel. Anbefaler å ta kontakt før baby er født :)
 
Back
Topp