Nyfødtfotografering ♡

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Noen som skal eller har vært med tidligere barn? Jeg har bestilt til 28.01 og har termin 14.01. Har mulighet til å endre dato dersom jeg heller vil ha før eller senere. Betaler da 1500kr og får 20 digitale filer. Gleder meg :)

Ja det har vi tenkt! :-) har ikke bestilt noe enda da, er det noen som vet om noen i Osloområdet? :-D

Vi tar det selv. Svigerfar har gammelt tømmerhus med flotte tømmervegger inne. Bruker skinn, tretrau/trebolle, strikket teppe og evt flettet kurv.

Kunne tenkt meg nyfødt/søskenfotografering. Tar gjerne imot tips til dyktige og rimelige fotografer rundt Oslo-området/Frogn

Vi skal ta selv;) finnes ikke noe som er mer morro å ta slike bilder;) jeg bare håper jeg er i stand til det;) Hahaha;P

Vi skal på gravid fotografering i morgen, og hadde tenkt nyfødt fotografering etter hvert, men det tar vi når pia har kommet til verden:)

Tenkte å spørre svigerinna mi:-) Hun er hobbyfotograf, men veldig flink og har vel så smått begynt å ta oppdrag:-) Har laget til et provisorisk studio med lerret, lys osv på et rom på loftet. Var også hun som tok ettårsbilder av jentungen og er veldig fornøyd med de:-) Tenkte å slenge inn toårsbilder og noen søskenbilder i samme slengen, hvis hun har mulighet da;-)

Ja, nyfødtbilder må vi ha :) tok på studio Hjelm i stavanger sist. Der ble jeg så skuffa for de hadde kun et hvitt saueskinn som hun lå på. Mens andre steder har jeg sett bilder av den lille oppi korger og med masse søte luer ol. Bildene ble veldig fine, da :)

Har lyst å prøve noe annet denne gangen, men så føler jeg bildene må være litt like siden de skal henge på siden av hverandre.

Har veldig lyst, men har ikke bestilt noe. Det er vel helt i starten det er best å gjøre dette? Noen som vet hvor gamle babyene kan være? :) Eller hva som er anbefalt da...

Tok ikke sist, og tar nok ikke denne gangen heller. Venter til babyen er er et par måneder, så tar vi søskenfotografering:) Ser ikke helt poenget med å ha et fin nyfødt-bilde på veggen av nr.2 når jeg ikke fikk tatt med nr.1. Men har veldig lyst på et fint bilde med dem sammen som kan forstørres og henges opp:)

Har veldig lyst, men har ikke bestilt noe. Det er vel helt i starten det er best å gjøre dette? Noen som vet hvor gamle babyene kan være? :) Eller hva som er anbefalt da...
Hun som skal ta av lille, ville ta før 1 mnd og helst også før 14 dager. Men det kommer jo litt an på hvilken type bilder du vil ha :) yngst mulig for å få til disse der babyen typ er oppi kurv og har forskjellige poseringer, men alle ønsker jo ikke det. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg ønsker, men ser for meg mest mulig naturlig :)

De anbefaler innen 10 dager for å få de helt ferske. Det er inntil da de sover mest og er lettest å få fine bilder

Back
Topp