Nyfødtfoto - skal dereha?

Nei :p Vi tok sist, ble aldri brukt til noe som helst. Tenker vi tar søskenbilder når lillebror er et par mnd heller [emoji4][emoji4]

Nei :p Vi tok sist, ble aldri brukt til noe som helst. Tenker vi tar søskenbilder når lillebror er et par mnd heller [emoji4][emoji4]

Tok sist, har ikke gjort så mye mer enn å putte de i album og ramme inn et par stk. Men veldig koselig å se tilbake på da! Huske hvor liten hun var.

Jo forresten rammet inn et par stk å ga i gave, å brukte i dåpsinvitasjonen og takkekort for barselgaver.

Tar denne gangen også. Gleder meg masse :)

Tok sist, har ikke gjort så mye mer enn å putte de i album og ramme inn et par stk. Men veldig koselig å se tilbake på da! Huske hvor liten hun var.

Jo forresten rammet inn et par stk å ga i gave, å brukte i dåpsinvitasjonen og takkekort for barselgaver.

Tar denne gangen også. Gleder meg masse :)

Vi har de lagret på pcen, så diverse familiemedlemmer har fått riktig nok. Men syns ikke de ble så fine igrunn. Bildene ble ikke etterbehandlet eller noe, og ungen var sur som ei pædde [emoji23] Ettårsbildene derimot syns jeg er kjempefine og har ramma inn [emoji173]️

Vi har de lagret på pcen, så diverse familiemedlemmer har fått riktig nok. Men syns ikke de ble så fine igrunn. Bildene ble ikke etterbehandlet eller noe, og ungen var sur som ei pædde [emoji23] Ettårsbildene derimot syns jeg er kjempefine og har ramma inn [emoji173]️

Brukte du annen fotograf til ettårsbilder da?

Når er det mest vanlig å ta bilder? Jeg tenkte å vente noen måneder kanskje, men vet ikke hva som blir best :)

Nei, vi har ikke bestilt noe. Satser på å ta selv [emoji4] Har skikkelig kamera og photoshop, så skal vel få til noe [emoji14]

Vi skal ha! Ikke ofte vi bruker å dra på fotografering (les omtrent aldri) men i slike setting synes jeg bildene og minnene er så koselig. Jeg prøvde litt hjemme sist og i tillegg til å dra til fotografering, men jeg klarte ikke ta like bra [emoji14]

Vi skal ha! Ikke ofte vi bruker å dra på fotografering (les omtrent aldri) men i slike setting synes jeg bildene og minnene er så koselig. Jeg prøvde litt hjemme sist og i tillegg til å dra til fotografering, men jeg klarte ikke ta like bra [emoji14]

Samme her. Prøvde selv i tillegg. Ble ikke noe bra[emoji85]

Tok 6mnd bilde av storebror (samtidig med dåpstakkekortbilder), så satser på det samme nå. Morro å ha bilder av de på ca samme alder.
Tar nok søskenbilde samtidig.

Skal nok ikke til fotograf for å ta nyfødt bilder, tenker vi tar det hjemme!
Men tenker å bruke fotograf til søskenbilder når han er blitt par mnd gammel:)

Jeg tror vi skal få tatt nyfødtbilder hos fotograf, men har ikke bestilt noe time enda. Tenker det kan bli noen fine julegaver og bilder å henge opp, og jeg føler meg ikke kompetent nok til å ta bildene selv til tross for ganske greit kamerautstyr :)

Ikke noe fotograf nei, men blir nok å ta litt bilder selv[emoji4] venter til 16 måneder med fotograf, slik vi har gjort med de to store

Back
Topp