Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiVi tok sist, ble aldri brukt til noe som helst. Tenker vi tar søskenbilder når lillebror er et par mnd heller [emoji4][emoji4]
Tok sist, har ikke gjort så mye mer enn å putte de i album og ramme inn et par stk. Men veldig koselig å se tilbake på da! Huske hvor liten hun var.
Jo forresten rammet inn et par stk å ga i gave, å brukte i dåpsinvitasjonen og takkekort for barselgaver.
Tar denne gangen også. Gleder meg masse![]()
Vi har de lagret på pcen, så diverse familiemedlemmer har fått riktig nok. Men syns ikke de ble så fine igrunn. Bildene ble ikke etterbehandlet eller noe, og ungen var sur som ei pædde [emoji23] Ettårsbildene derimot syns jeg er kjempefine og har ramma inn [emoji173]️
Brukte du annen fotograf til ettårsbilder da?
Når er det mest vanlig å ta bilder? Jeg tenkte å vente noen måneder kanskje, men vet ikke hva som blir best![]()
Ja jeg brukte meg selv [emoji23]
Hvilke bilder syns du ble best?Nyfødtfoto sies det vel innen maks 12 dager eller noe.
Håper formen tillater jeg får det til innen en uke
Tok og 6mnd foto og 1årsbilder
Flinkere du da altså! Er du slik hobbyfotograf eller noe?
Hvilke bilder syns du ble best?
Vi skal ha! Ikke ofte vi bruker å dra på fotografering (les omtrent aldri) men i slike setting synes jeg bildene og minnene er så koselig. Jeg prøvde litt hjemme sist og i tillegg til å dra til fotografering, men jeg klarte ikke ta like bra [emoji14]