Nyfødte "frarøves" blod

Husker jeg lest om det sist graviditet også.. Regner med at de vet hva de holder på med på føden, men man blir jo litt skeptisk..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hmm.. Vesla ble klippet, målt, veid og tørka før jeg i det hele tatt fikk se henne.. Og om det tok 3 minutter eller 3 timer kan jeg ikke huske av meg selv. (Vet at det skjedde ganske fort da :p )

Vet ikke hvor lang tid det gikk sist, men holdt henne en stund før de klippet. Visste ikke om dette den gangen, men kommer til å passe på at de ikke klipper for tidlig nå. Hvis det ikke er andre grunner til at det haster da...

Jeg tenker at å vente med å klippe ikke kan skade ihvertfall. Så vi kommer til å si ifra.

På sykehuset jeg skal føde, har de praksis å vente litt før de klipper av :)
Ble fortalt det av JM på en av kontrollene..

Trodde faktisk det var "normen" å vente til navlestrengen har sluttet å pulsere nå..? Har ikke skrevet så mye på "fødebrevet" (tar med mest for min egen del, for å huske hva jeg har tenkt hvis de spør), men noe av det er at så lenge alt er bra, så ønsker jeg at de ikke skal stresse med å kutte navlestrengen, vaske, veie og måle.

Jeg har fått mine opp til meg først,så her har det gått en liten stund før de klippet:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp