Nyfødtbilder

Gledesstråle

Glad i forumet
Marsfiolene 2026 ♡
Tenker dere å ta nyfødt bilder? Vi tenker kanskje vi heller vil ta bilder når han er litt større (f. eks 10
måneder) og fått mer personlighet.

Dere som har barn fra før, og ikke gjorde tok nyfødt bilder: angrer dere på at dere ikke tok?

Tenker dere å ta nyfødt bilder? Vi tenker kanskje vi heller vil ta bilder når han er litt større (f. eks 10
måneder) og fått mer personlighet.

Dere som har barn fra før, og ikke gjorde tok nyfødt bilder: angrer dere på at dere ikke tok?
Vi tok da han var 6 mnd, elsker de bildene, men veldig dyrt da!

Tok rundt 6 mnd, hos ei hobbyforograf, så var ikke så dyrt heller.. var ikke ledig på nyfødt da jeg ikke skjønte at man måtte booke det før fødsel :bag: :laughing002 tenkte å prøve å ta selv denne gangen da jeg har et greit kamera nå:hilarious:

Jeg har ikke hverken nyfødt eller typiske barnebilder av meg selv som liten. Har alltid ønsket at vi tok det. Så jeg skal absolutt ordne bilder av mine barn. Nyfødt er ikke like viktig, men å ta både som 1 og 2/3 skal jeg ha!

Jeg kommer til å ta nyfødt, 6 måneder og 1 år ihvertfall :) Jeg gjør det selv, da jeg har drevet endel med nyfødt fotografering tidligere. Det er jo endel rimeligere og enkelere når man allerede har alt av utstyr til det hjemme :)

Tok ikke nyfødt hos fotograf, men fikk tatt noen fine selv:) ellers då tok vi 6 mnd (7.mnd) fotografering og 1 års fotografering (15 mnd) og angrer ikke:love2 Mulig jeg hadde gjort det om jeg ikkje ble så fornøyd med nyfødt bildene vi tok selv! Hehe

Vi tok nyfødtbilder og det skal vi gjøre denne gangen også. Det angrer jeg virkelig ikke et sekund på! Bildene ble helt fantastiske og fanget den tiden som går raskest ♥️

Covid brøt ut, så gavekortet fra babyshoweren på nyfødt foto ble til 15mnd foto shoot- med fem digitale filer på kjøpet :) veldig fornøyd! Litt usikker hva jeg skal gjøre nå, vil evt ha med de to andre barna på noen bilder med lillebror, om jeg går for nyfødt fotografering! DYRT!!

Har ingen egne erfaringer, men alle jeg har snakket med som har barn anbefaler 1års fotografering heller enn nyfødt. Hvis man må velge bare én. Det er jo dyrt.

Nei. Vi tar mye heller vanlige, naturlige og ikke oppstilte bilder. For noen så passer det nok, men vi vil ha de ekte bildene på veggene hjemme hos oss :D Forstørrer noen og får de i rammer. Helt nydelig!

Vi tok nyfødtbilder og 1 års bilder av førstemann. Gjør nok det samme med andremann slik at vi ikke angrer på at vi ikke gjorde det.
Har flere venninner som angret på at de ikke tok nyfødtbilder.

Vi har tatt nyfødtbilder på alle de tre gutta våre, og kommer nok til å gjøre det igjen - kan jo ikke gjøre forskjell på dem :Heartblue Nyfødtbildene betyr mye for meg, de har - som en annen her sa - fanget den tiden som går aller raskest på nydelig vis:Heartred

Kommer ikke til å prioritere penger på det. Liker ikke å ha familiebilder fremme på veggen, så synes det blir litt drøyt å bruke så mange tusen på noe som kun skal i album - evt. på veggen til de besteforeldre etc som måtte ønske. Kommer heller til å prioritere å være flink til å ta bilder selv, både hverdagslig og mer «oppstilte» :)

Back
Topp