Nyfødt tiden!!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Er vel ikke den eneste som savner den? :p

Det og bare kunne ligge med babyen på brystet og sove og kose oss! <3

Herlig tid som kommer nå også altså:) Hihi! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler egentlig at jeg har det sånn fremdeles....:-p <3

Mamma til to prinsesser<3

Føler egentlig at jeg har det sånn fremdeles....:-p <3

Heldig du er a! :) jeg nyyyyter natteamminga, for etter spisinga kan jeg legge ho opp på brystet/skuldra også ligge hu der :p gjør jeg det på dagen bare vrir hu seg bort :p

Heldig du er a! :) jeg nyyyyter natteamminga, for etter spisinga kan jeg legge ho opp på brystet/skuldra også ligge hu der :p gjør jeg det på dagen bare vrir hu seg bort :p

Hehe:-p Jeg ser frem til at hun vil ligge mere for seg selv;-) Men begynner så smått å hjelpe litt nå:-)

Ja! Nå vil hun ikke ligge å kose lengre :( bare når det er puppetid, når ho er ferdig er det opp,lek og tull som gjelder...
Jeg vil kooose :p

Her sover hun fortsatt helst på armen med puppen i munnen. Så får masse kos enda. Men kan nå ligge lange perioder på gulvet/hos pappa. Så koser oss veldig alle sammen nå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Savner den tiden, samtidig som jeg nyter at hun vokser seg til. Føler at hver epoke har sin sjarm:) Hun er ikke lenger et spedbarn men et lite menneske.

Elsker tiden nå også, får så mye mer respons. Får smil og latter på en helt annen måte enn tidligere. Ser hun utvikler seg for hver dag som går. Fantastisk og skremmende på samme gang. Prøver å tviholde på tiden og øyeblikkene, så de ikke er over alt for fort❤️

Jada, det er sant.. Fin tid hele tiden.. Men veldig spesiell den ferske tia :p

Jaaaaa :-( Aner ikke hvor tiden er blitt av, fra å sitte ute med puppen konstant til en flaske :-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

:-( det som er mest trist er at vi ikke skal ha flere barn, så kommer aldri til å få opplevd det igjen :(

Huff som tiden har fløyet..

Fra å ha en baby som har ligget ved puppen 24/7 til å ha den lille rampen som slipper puppen etter 7 min og er klar for action :p

Syntes det var veldig slitsomt med alle økedøgnene, men jeg føler at trøsken og all medisineringen vi holdt på med liksom frarøvet oss den nyfødttiden :( Da vi egentlig skulle kose ble det et jag med den hersens miksturen, lufting, koking og ikke minst mye vondt.

Håper virkelig at det ikke blir slik med nestemann..! :)

Både jeg og sambo savner den tiden! :P For lillemann nekter plent å skal ligge å kose på brystet for han skal bare kikke seg rundt han da, og blir han trøtt så blir det krig fram til han blir lagt ned :(

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Savner også å ha den lille bylten sovende på brystet. Det som var så kos :sad010
Men det som er positivt er at vi får en helt annen kontakt med han nå som han er mye mer med :-)

Savner tida, men følte meg ganske hjelpesløs og til tider (førstegangsfødende). Ting er litt bedre nå som jeg klarer å lese hans behov bedre og slapper litt mer av. Elsker ammestundene på natta/morgenen, da er det masse kos :)

Helt enig! Det er en underbar tid som går så altfor fort!

Aldri hatt det sånn, så det savner jeg ikke. Kommer aldri til å savne nyfødttiden, for det er det værste jeg noen sinne har vært igjennom.

Men veldig fint å se at det går ann å ha det koslig de ukene også, det gir meg et lite håp for evt nr 2.

Aldri hatt det sånn, så det savner jeg ikke. Kommer aldri til å savne nyfødttiden, for det er det værste jeg noen sinne har vært igjennom.

Men veldig fint å se at det går ann å ha det koslig de ukene også, det gir meg et lite håp for evt nr 2.

Har 3 barn og aldri vært noe spesielt glad i nyfødttiden... syns det er en stressende, slitsom og ustabil tilværelse både for mor og barn :p Eeelsker alderen fra 2 mnd og oppover når di gir så mye respons, kan underholde seg selv litt, kikke, og er sånn passe greit å vite hvordan dagen/natten blir, og lettere å lese behov :) men når jeg ser sånne små nå så.. Ja, det var jo koselig men jeg savner det ikke! Men lillebille kan fortsatt ligge og slappe av og kose/sove hos meg så det er jo veldig koselig :) Tommelopp for rutiner!

Nei, nyfødttiden vil nok ikke jeg heller beskrive som koselig, jeg heller. Ikke direkte ukoselig heller, men det var alt for mange vanskelige stunder.
Heldigvis forberedte jeg meg på at det kunne bli tøft. Likevel er det noe med å erfare det.
De praktiske utfordringene er nok det letteste å svelge. De emosjonelle er det verre med, for de kan man jo ikke styre. Min baby ville aldri ligge på brystet mitt, sove på meg eller kose.
Nå, etter fire måneder, merker jeg at den strekker armene opp etter meg. Og det beste av alt: armene som klamrer seg rundt halsen min og hodet som hviler på skulderen. Det er så godt. En lettelse, på et vis. Endelig er vi der, vi også.

Synd å lese at det er så mange som hadde en vanskelig start:( <3 Men viktigste er jo at dere nå kanskje har fått igjen for det da:) <3

Back
Topp