Nyfødt ruller over på siden

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Lilly88, 1 Des 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lilly88 Blir kjent med forumet Novemberbarna 2021

Lillefrøkna mi ruller over på siden når vi legger henne på rygg. Hun startet med dette allerede på sykehuset, og jeg har nesten gitt opp å forsøke å få henne til å sove på ryggen selv om hun bør det. Jeg er litt nysgjerrig på om det er vanlig at nyfødte kan dette og evt om dere har noen råd?

2. Julemoms Elsker forumet Junilykke 2022 Sensommerbarna 2019

Hei! Har du prøvd å la hun ligge i sovepose i stedet for å bruke dyne?
    Kan være en låsning kanskje? Har aldri hørt om nyfødte som snur seg, men vet jo aldri :)
    Har du hørt med helsestasjonen om tips/erfaring? :)

3. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Vår gjorde det også. Spurte jordmor da han var en uke gammel, hun sa det ikke var noen fare fordi de ikke er i stand til å rulle over på mangen. :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Skinnylatte Betatt av forumet

Vår gjorde også dette… begynte med at hun ble lagt slik av personalet på sykehuset fordi hun var kvalm og kasta opp så mye fostervann.

5. Mamma til G Betatt av forumet VIP

Min rullet å over på siden. Og sov slik fint til hun var ni-ti mnd. Var veldig greit når vi ammet om natten, siden da lå hun klar, og fant puppen selv etter litt tid :)

6. Mymlen93 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Tipper det er en låsning!

7. Vivaliva Elsker forumet Augustbarna 2021 Assistert-jentene ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Begge mine gjorde det. La dem på rygg ved anledning, men var jo ikke så mye mere enn det jeg kunne gjøre:)

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden