Nyfødt og uferdig, dokumentar

tabXtra

Glad i forumet
Var det noen andre enn meg som så denne dokumentaren på nrk2 i går? Barn født fra uke 23

Noen syns kanskje jeg er gal som er førstegangsgravid og ser på dette.. Men jeg synes det er så ufattelig intressant.. Jeg blir ikke redd eller engstelig for min egen del, men ser heller på det som lærerikt

Har alltid hatt en drøm om å bli jordmor. Kanskje en gang :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg så på det tidligere, utrolig flott program :)

Huff, denne var fæl. Av og til skulle jeg ønske det ikke var så mye informasjon tilgjengelig for oss gravide. Lett å bli stressa!

Jeg hadde planer om å se det men sovnet. Kommer en reprise inatt, men enda senere, tvilsomt jeg er våken da. Jeg synes også at det utrolig interessant! Hvos jeg måtte bytte jobb hadde jeg også hatt lyst til å bli jordmor :-) Men nå har jeg hatt ett overgjennomsnittlig interesse i alt hva som har med svangerskap, fødsler og babyer å gjøre siden jeg var 15 ( fikk første barn med 26 da ). Veldig spennende hvordan livet skapes :-)

Jeg hadde planer om å se det men sovnet. Kommer en reprise inatt, men enda senere, tvilsomt jeg er våken da. Jeg synes også at det utrolig interessant! Hvos jeg måtte bytte jobb hadde jeg også hatt lyst til å bli jordmor :-) Men nå har jeg hatt ett overgjennomsnittlig interesse i alt hva som har med svangerskap, fødsler og babyer å gjøre siden jeg var 15 ( fikk første barn med 26 da ). Veldig spennende hvordan livet skapes :-)
Samme her, langt over gjennomsnittet ;-)

Du kan se den på nrk nettv :-) Søk på nyfødt og uferdig

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Back
Topp