Nyfødt og nysing.

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Er det vanlig at de helt nyfødte nyser en del..? Han er en uke.. Storesøster nøys stort sett aldri, så vet ikke hva som er normalt..

Lurer jeg og på, lillegutt her har nysi mange ganger daglig siden han ble født. Idag har han hostet litt også så jeg krysser alt jeg har for at han ikke blir smittet av storesøster allerede:(

Frøkna her gjorde det mye, født i september. Jeg var redd hun var allergisk mot hundene eller noe.
Hun kunne komme med 7-8 nys på rappen. Men hs sa til meg at det ikke var uvanlig. Og hun er ikke allergisk.
Men spør hs om du er bekymret :)

Min på 2 uker nyser masse :) tror det kan være fordi hun gulper mye... Da spruter det jo ut av både munn og nese, også nyser hu gjerne en del etterpå :) tror det er helt normalt ;)

Gratulerer :-D

Mener å huske at mine også nøys en del.
Takk ^_^ ♡♡
Ja, satse på det er vanlig da :-P Har jo den første babyen min (katten), og er liivredd han skal være allergisk mot henne :-(

Helt normalt. Mange babyer nyser også hvis det er skarpt lys rundt de. F.eks man slår på en lampe eller solen skinner på de.

Nyser enda ofte her. Men og mye som nyfødt ja :)

Vår datter nøs ekstremt mye fra fødselen og et par uker fremover, i tillegg var hun veldig surklete grunnet fostervann så her måtte vi ty til morsmelk og saltvann som vi måtte skylle nesegangen med. Noe som hjalp veldig :)

Her nøys og hikket hun om hverandre :p fikk beskjed på barsel om at det var helt normalt:)

Back
Topp