Nyfødt med rødt hår?

caracara

Forumet er livet
De som har rødt hår - har de hårfargen sin fra fødselen, eller kommer det gradvis? :) det er vel gjerne slik med hårfarger. Spent på hva pjokken får :)

Ja, det kan de ha :)

Har sett unger som har det, men det kan også komme med tiden.

Samboeren min hadde helt svart hår, så ble det helt lyst, han har nå mørkebrukt, nesten svart hår som voksen. :)

Så det kan variere

Gutten min var født med brunt hår, vart orage/rødt etter kvart :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Tantungen min og søsteren min har rødt hår fra fødselen.

Babyen min ble født med mørk blondt hår som skiftet til rødt etter 2 mnd. Deretter falt det av og der vokste ut lys blondt. Ikke greit å forstå seg på :p

Jenta mi var lys ved fødselen og blei meir og meir raud til ho var rundt året. Deretter snudde det igjen og no som skulejente er ho heilt blond utan det minste raudskjær. Merkelege greier, ho var heilt raudhåra på 1-årsdagen!

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Jeg selv var blond (hadde veldig lite hår da)
Men har nå en rød/brun farge :-)

Min eldste var rødblond ved fødselen, nå er det omtrent hvitt.

Hun ble født med rødt hår, og har det enda. Hun har "kamelonrødt" hår. Det forandrer seg i lyset, og har naturlige striper :)

Mi er født med rødt hår og har alltid hatt rødt hår med naturlige striper i...

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Jeg er født med rødt/kastanjebrunt hår og har hatt samme farge hele livet. Samboer er mørk blond. Var helt lys som liten.Fikk helt sjokk da gutten vår kom ut med helt mørkt hår :P Men nå (han er 1 år) er det nesten helt lyst. Litt rødskjær her og der, men ser ut som han blir blond igrunn. Var også veldig spent på hårfarge da jeg gikk gravid :)

Jenta vår hadde rødt hår da hun ble født, og hun har fremdeles rødt hår :) nå er hun tre.

Jeg ble født med kobberrødt hår, så ble det lysere før det endte opp som kommunegrått :P

Min tulle hadde mørkebrunt hår da hun ble født. Da hun var halvåret var håret kobberbrunt, og nå er hun lys brun, med noen mørkere og lysere striper :)

Jeg var helt hvit i håret da jeg var baby og barn, og har nå tradisjonelt kommunefarget hår.

Så det kan endre seg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fargen endrer seg jo gjerne, Sofie hadde mørkt hår da hun var nyfødt, men det falt av og ut vokste blondt hår.

Ei venninne av meg som selv har rødt hår har fått to små jenter, begge hadde tydelig rødskjær i håret som nyfødt, liksom rødblonde. :)

Back
Topp