Nyfødt foto

Tok bilder av gutten min sist når han var 13dager gammel. De ble veldig fine. Likte best bildene når han var helt naken og de som jeg og mannen min holder han. Evt med et lite teppe over seg. Han lå i kurver og sinkbalje.
Vi skal nok ta bilder denne ganga også :-)

Med stor fare for å bli hengt; jeg syns nyfødtfoto er litt skummelt jeg :o syns de ser døde ut :( her blir det ikke noe fotograf for nyfødtfoto.. På forhånd unskyld for at jeg tråkker på mange tær..

Med stor fare for å bli hengt; jeg syns nyfødtfoto er litt skummelt jeg :o syns de ser døde ut :( her blir det ikke noe fotograf for nyfødtfoto.. På forhånd unskyld for at jeg tråkker på mange tær..
Mange som mener det, og det har jo vært litt av diskusjonen!! Vet det var flere som mente dette da nyfødtfotografering ble "poppis". Jeg skjønner hva du mener, og det er lov å ha forskjellig mening :-)

Jeg syns bildene blir utrolig fine og mener ikke det samme som deg :-) Vi skal ta nyfødtbilde av lillejenta før hun er 14 dager ❤️

Trenger linker og tips på gode fotografer i oslo omg så send tips ;)
Jeg skulle jo tipset om meg selv da og gitt alle januar damer super rabatter, men innser at jeg ikke kommer til å ha sjans :p litt kjedelig nå som jeg akkurat har motsatt masse nye bakgrunner og stæsj til babyfoto ;) men når ettårsbildene kommer da må dere gjerne rope ut :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det kommer sånn ann på hvordan det blir utført. Jeg elsker de nære bildene man kan få der feks far og mors hender omfavner den lille og de bildene får man jo bare når de er helt mini.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sist gang tok jeg et år bilder av frøkna i studio,denne gangen er det bestilit nyfødtfoto. :)

Ønsker enkle, rene og delikate bilder!

Jeg tenkte å høre med min søster om hun kunne ta bilder av lillegutt og tror hun kommer til å gjøre det med glede :) Hun er hobbyfotograf men er kjempe flink til å ta bilder.

Back
Topp