Nyeste videoen til Stella Mwangi

Tøsa!

Gift med forumet
http://www.vgtv.no/#!id=54480

Jøss, visste ikke at hun var helt der altså, dette var noe annet enn Haba-Haba!
Ikke at dette er my cup of tea når det gjelder musikk, men jeg må si jeg likte det bedre enn MGP-låta og jeg synes hun kledde det.

Hva synes dere?

blir litt teit når man endrer musikkstil HELT! prøver å nå til toppen med hva som er populært uansett hva. visste ikke at hun var så ung forresten...

Mja, men jeg lurer på om kanskje dette er hennes stil, mens kanskje MGP var en avsporing..
Aner ikke jeg, ikke hørt noe annet av henne.

Gikk på ungdomskolen med Stella og holdt på å dette av stolen når haba haba kom, det er så laaaaangt fra det jeg har vandt til å høre Stella drive med, og det Stella faktisk er sinnsykt dyktig til.
Dette derimot, er det Stella er god på faktisk! OG synes det er sinnsykt bra hu er tilbake der hu skal være!

Må si meg enig Løsa, ikke helt min type musikk, men hun er flink og dette passet henne bedre enn haba haba

Rekekreke skrev:
Gikk på ungdomskolen med Stella og holdt på å dette av stolen når haba haba kom, det er så laaaaangt fra det jeg har vandt til å høre Stella drive med, og det Stella faktisk er sinnsykt dyktig til.
Dette derimot, er det Stella er god på faktisk! OG synes det er sinnsykt bra hu er tilbake der hu skal være!

Ja, jeg hadde en mistanke om det ja.
For det hørtes liksom ikke ut som det var første gangen hun gjorde det.
Flink hun er da!

Rekekreke skrev:

kult:)

Jeg så hun Topp 20 nå, og var meget positivt overrasket. Jeg visste at hun i utgangspunktet var rap'er, og det bør hun så absolutt holde seg til :)

Back
Topp