nyeste bilde av oktober barna *håper på bildetråd*

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: *jordbærpiken*

spiser med hele fjeset [:)]

Wæææhh

Hun er utrolig lik Mie til *ceccemor* [:)]

ja, det har jeg tenkt på også mange ganger når *ceccemor* legger ut bilder av Mie. På noen bilder minner hun VELDIG om Amelia, og sånn har det vært fra de var små.. [:)]

Stoltmortil4: Ja, han er ikke noe baby lenger...! Alt som står i hodet på han om dagen er motorsykler, traktor, bil, lastebil og buss.. Skikkelig gutt blitt...! Jaaaa, nå har jeg skikkelig lyst til å se deg igjen snart!! Får jo aldri kommet nedover[:(][:(] Miss u 2!!!!

Suki: OMG!!! Jeg hadde ikke kjent igjen henne for alt i verden!!! Så stor hun har blitt!!!! Skikkelig nydelige begge to!!! Ja, kjempelenge siden jeg har sett dere! Hadde vært kos og fått til et Drammen/Oslo-treff snart...? Oktobertreff...? Er skikkelig lenge siden...!! Og nå tror jeg ungene kunne hatt MYE moro med hverandre!!! Og kanskje det treffet plutselig får et lite innslag av sørlandet og................????? [;)]

ORIGINAL: suki

Er gjerne med på treff jeg! [:)]

jeg også hvis jeg er hjemme i go´byen [:D]

ORIGINAL: *jordbærpiken*

ORIGINAL: suki

Er gjerne med på treff jeg! [:)]

jeg også hvis jeg er hjemme i go´byen [:D]

me2[:D]

Det var bilde av lillemor på God-Morgen-Norge forleden dag, hvis noen så på det.. i Blåbærtua [:)]

Her var det mange nydelige barn [:)]
Synd jeg ikke rakk å se alle bildene før de ble *poff* borte... [8D]

Her er min Sebastian da [:)] Barnehagebildet tatt for et par uker siden. Veldig dårlig kvalitet og feil farger, for scanneren min funker ikke, så jeg tok bilde av bildet med kameraet. Og kameraet funker ikke INNE [:D] hehe... Noe skal det være [;)]

Men i hvertfall, her er min lille ramp [:)]

Jeg er også med på treff.. :)

borte

Jeg er med på treff UTEN gutta, hahaha....[:D]

Endelig er jeg på den maskinen som bildene er på[;)]

På bursdagsmorgenen [;)] Egg er det beste han vet

Bildet tatt for 2 uker siden. Skikkelig utegutt[;)]

Her er de nyeste jeg har på fb av go gutten[:)]

Så mange herlige unger!!! Vi er jammen heldige[;)][:D]
Her er lille Albert[;)]

borte

Så kjekt å sjå kor store og flotte dei søte små okt 08 barna er blitt!
Her er min gullgutt sammen med storesøster!

Lille Snehvit-prinsessa mi!

Heid er veldig opptatt av Snehvit for tiden og spør om å få se på Snehvit filmen mange ganger om dagen. Da jeg så denne kjolen måtte jeg bare kjøpe den og gjett om den falt i smak.

Så mange skjønne unger!

Ser om eg får koriert inn et par av Martemor:

Marte og lillesøster Marie (8 mnd):

Og så har jeg et bilde til som jeg syners er så bra. Det viser et av de mange av de mange øyeblikkene der lille Marie synes storesøster er utrolig morsom:

orker ikke finne bilder, ligger jo bøttevis på FB - så det får holde med signaturen min [;)] siste er fra igår..

Back
Topp