Soskenjakten
Elsker forumet
sjal dere ta rotavirus-vaksinen?
Kjenner jeg er skeptisk til alt som er nytt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt! Følger vaksineprogrammet. Kjenner jeg er mer skeptisk til at bcg er fjernet :/
Jeg fikk beskjed om at den var fjernet! Men bare bra om den kommer inn igjen [emoji5]Bcg ble fjernet, og innført igjen kort tid etterpå. Den står på lista over vaksiner o barnevaksinasjonsprogrammet på Folkehelseinstituttet
https://www.fhi.no/sv/vaksine/barne...ks-programmet/om-barnevaksinasjonsprogrammet/
Blir så glad når du sier dette! Ikke at lillebroren din ikke kan få vaksiner altså, men fordi vaksiner ikke bare er for vår egen og barna våres skyld, men for å beskytte de som ikke kan få!! [emoji5]Her får han alle vaksiner i programmet.
Vi er avhengig av at alle rundt min lillebror er vaksinert, da han ikke kan pga sykdom.
Er derfor jeg blir så sinna på de som velger å ikke vaksinere barna sine "fordi det ikke er naturlig".Blir så glad når du sier dette! Ikke at lillebroren din ikke kan få vaksiner altså, men fordi vaksiner ikke bare er for vår egen og barna våres skyld, men for å beskytte de som ikke kan få!! [emoji5]
Den er ikke ny, den har vært i programmet i mange andre land i flere år!sjal dere ta rotavirus-vaksinen?