Nye vaffel kjoler!

ORIGINAL: Enaj

åhh - flott sommerkjole,

kan ikke vi ordne slik at du er min hemmelig venn neste gang a`?

haha, vi må kanskje kjøre i gang hv med det samme da? Om du skal rekke en sånn før sommeren? ;)

var det slik at vi skulle bytte klipp mot kjole til meg? eller husker jeg helt feil der[8D]

Nydelige kjoler[:)]

ORIGINAL: liseann

var det slik at vi skulle bytte klipp mot kjole til meg? eller husker jeg helt feil der[8D]
Det kan vi gjøre! MEn da vil jeg ha farge også;)

ORIGINAL: litefrø

DONE![:D]

yess!!!! hvor lang vil du ha den? Send meg en meld med lengede, bryst vidde og hvilken farge du vil ha;)

yess!!!! hvor lang vil du ha den? Send meg en meld med lengede, bryst vidde og hvilken farge du vil ha;)

brystvidde; hengepupp.
lengde; til kneet
farge; apekatter

[8D]

Vil du ha vaffel søm kjole i ape stoff? rosa aper da eller?  jeg må vite hvor langt det er fra rett over dine STRUTTEpupper til dine knær;)

ingen aper nei....! sender deg faktiske mål en eller annen gang-ikke no stress[:)] kan jeg bare velge og vrake i stoff eller?

til vaffel søm egner lett bomull seg best, ser for meg at jersy vil bli litt tungt og sige veldig, men det går an å prøve:) Send meg linker på de stoffene du har lyst på så skal jeg si om det er egnet eller ikke;)

Due, hva tar du for en slik kjole i str s?? Du har kanskje ikke tid til det i nærmeste fremtid så mye som du har og gjøre for tida..

Jeg kan godt sy et par slike kjoler innimellom dressene. Må ha litt annet å sy på også, før jeg blir gal:) jeg skal regne på prisen:)

Jeg kan godt sy et par slike kjoler innimellom dressene. Må ha litt annet å sy på også, før jeg blir gal:) jeg skal regne på prisen:)

Ok!![:D][:D]

Back
Topp