Nye våtservietter!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Pampers har kommet med nye våtservietter uten parfyme og uten alkohol. Så også at Libero har kommet med en type. Kanskje jeg henger litt etter[8|]

jeg bruker coop sine.. å er fornøyd med dem...

bruker vaskeklut jeg da, men vann på... [;)]bruker kun våtservietter om jeg ikke er hjemme

bruker ikke vaskekluter en gang vi[:D] putte ungen under rennende vann i springen[:D]

ORIGINAL: Nates Mamma

bruker ikke vaskekluter en gang vi[:D] putte ungen under rennende vann i springen[:D]

om hun har bæsjet så gjør jeg det, men når hun bare tisser så vasker jeg med klut

ORIGINAL: ainakor79

ORIGINAL: Nates Mamma

om hun har bæsjet så gjør jeg det, men når hun bare tisser så vasker jeg med klut

vasker ikke ved tissebleier jeg...bare på morran og da tar jeg han under springen. Men bruker klut i ansikt, på hender og overkropp på morran da[;)]

men har våtservietter med når jeg er ute, tilfelle jeg er et sted det ikke egner seg å låne vasken....da bruker jeg seba sine.

ORIGINAL: ainakor79

bruker vaskeklut jeg da, men vann på... [;)]bruker kun våtservietter om jeg ikke er hjemme

Det gjør vi også [;)] 

ORIGINAL: litlå

jeg bruker coop sine.. å er fornøyd med dem...

sign.

Back
Topp