Nye utfordringer!

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Nå krabber mini, og skal klatre opp på alt. Så nå kan jeg ikke ta øynene fra han. Lurer på om jeg må anskaffe lekegrind. Hvordan gjør dere det?
 
Jeg har fjerna det meste av ting og tang men det blir en del tid i lekegrinda. Har ikke sjans til å få gjort noe når han er overalt, og tørr hvertfall ikke forlate han alene utenfor grinda i stua for å gå på badet. Han virker som han trives i den da.
 
Har fjernet mye jeg og, men i stad prøvde han å klatre opp etter veggen;) Må ha han med overalt, og det begynner å bli litt slitsomt.
 
Her åler hun seg rundt, gjerne mot peisen. Jeg har lekegrind og bruker den når jeg skal lage mat, gå på do o.l.
Hun får ligge på gulvet, men da må jeg følge mye med.
Er like før hun krabber, og da blir det enda mer styr kan jeg tenke meg.
Kommer til å bruke lekegrinda som peisgrind etterhvert.
Vi kjøpte brukt, var ikke så dyrt.
 
Nå spinner bare min rundt sin egen akse enda, men det er bare et spørsmål om tid før ho kommer seg fram og opp. Vi har lekegrind denne gangen - savna det med storebror! Men jeg husker ikke hvordan det var, så det kommer nok til å overraske meg hvor slitsomt det faktisk er ;)
 
Nå spinner bare min rundt sin egen akse enda, men det er bare et spørsmål om tid før ho kommer seg fram og opp. Vi har lekegrind denne gangen - savna det med storebror! Men jeg husker ikke hvordan det var, så det kommer nok til å overraske meg hvor slitsomt det faktisk er ;)
Ja, jeg går bare å venter på at jeg ikke kan sitte å slappe av lenger.
Nå spiser jeg frokost mens hun ligger på gulvet. Jeg kan stort sett slappe av, må bare flytte henne bort fra peisen noen ganger.
Gruer meg litt til den dagen hvor jeg ikke kan slappe av i det hele tatt!
Men kanskje greit å bli litt lei så det ikke blir så ille å jobbe igjen likevel?
 
Ja, dette er hektisk! I hvert fall hvis man har en som er aktiv og skal teste ut alt;) Men moro og da, skjer nye ting hver dag!
 
Lille har nettopp begynt å åle seg. Så tenkte å sette opp reisesenga i helgen :)
 
Back
Topp