Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Din første vonde kynner ville jeg sagt.. Kynnere skal ikke være vonde, men hadde to stk av dem slik at jeg våknet i sist svangerskapGod morgen <3
Jeg tror jeg hadde min første kynnere i natt.. Men jeg aner ikke for jeg har aldri hatt det før.
Men det stakk som om jeg hadde hold(sting) i venstre side og det gikk vondt helt bak i ryggen! Ble vekket av det og det holdt på lenge :/ ikke noe gøy å skulle dra på jobb i dag etter en sånn natt![]()
Håper dere andre får en bedre start på uka!
-- tasting fra mobil --
Åh! Det var godt å høre at de ikke skal være vonde for det jeg hadde i natt freaket meg litt ut..Din første vonde kynner ville jeg sagt.. Kynnere skal ikke være vonde, men hadde to stk av dem slik at jeg våknet i sist svangerskap
Sent from my iPad using Tapatalk HD
En kynner skal jo bare være at livmoren strammer seg, så det kan være litt upraktisk og ubehagelig siden magen plutselig blir hard og lite fleksibel. Trur jeg ville tatt det opp med jordmor eller føden dersom du får mange slike vonde, men hadde nok ikke gadda det med bare en altså..Åh! Det var godt å høre at de ikke skal være vonde for det jeg hadde i natt freaket meg litt ut..
Føler jeg kjenner det litt i ryggen fortsatt!
-- tasting fra mobil --
En kynner skal jo bare være at livmoren strammer seg, så det kan være litt upraktisk og ubehagelig siden magen plutselig blir hard og lite fleksibel. Trur jeg ville tatt det opp med jordmor eller føden dersom du får mange slike vonde, men hadde nok ikke gadda det med bare en altså..
Satser på at det blir en snørrfri uke med fint vær og ett bekken som ikke blir værre iallefall
Yeeeyh.. Krysser som bare detKrysser fingrene for snørrfri uke!og bekkenplagerFRI uke!
-- tasting fra mobil --
Bra innstillingFormen min er på topphar vært på tur med hunden i solen
var litt kaldt da, men hjalp med en laaaang dusj etterpå. nå sitter jeg å laster ned noen serier jeg kan kose meg med senere i dag med høretelefonene på. ( pga hundene i under etasjen som ikke skal få lov å øddlegge humøret mitt i dag)
![]()
Siste delen høres jo skikkelig koselig ut daHar fortsatt vondt i beina etter i går, skjønner ikke hvordan en forum-krig kan gå utover beina mine, men.. (JA, jeg skylder på bv, for jeg har ingen annen forklaring på det)
Er også kvalm (noe som ikke har skjedd mange gangene i dette svangerskapet) oog trooor jeg sliter med noen kynnere.. Og trøtt som bare det. Drittmandag!
Nå skal jeg krype under dyna med melkesjokolade, melk og serier, så kan mandagen bare få være i fredI allefall til klokka nærmer seg 3 og jeg skal hente veslesnupp i barnehagen..
Formen min er på topphar vært på tur med hunden i solen
var litt kaldt da, men hjalp med en laaaang dusj etterpå. nå sitter jeg å laster ned noen serier jeg kan kose meg med senere i dag med høretelefonene på. ( pga hundene i under etasjen som ikke skal få lov å øddlegge humøret mitt i dag)
![]()
Så flink du er. Må være deilig å ha en slik superoverskudd dagMå bare skryte litt av meg selv her nåHar vasket hele badet (tak, vegger,lister og vindu) uten å få vondt i hodet ,magen eller bekkenet.. skikkelig deilig
så nå er det å henge opp noe tøy å så slappe litt av forann tven
deilig start på uken
![]()