Nye uke!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Og nye muligheter? Håper på god form hos maidamene, og vi alle får en fin uke :D

God morgen <3
Jeg tror jeg hadde min første kynnere i natt.. Men jeg aner ikke for jeg har aldri hatt det før.

Men det stakk som om jeg hadde hold(sting) i venstre side og det gikk vondt helt bak i ryggen! Ble vekket av det og det holdt på lenge :/ ikke noe gøy å skulle dra på jobb i dag etter en sånn natt :(

Håper dere andre får en bedre start på uka!

-- tasting fra mobil --

God morgen <3
Jeg tror jeg hadde min første kynnere i natt.. Men jeg aner ikke for jeg har aldri hatt det før.

Men det stakk som om jeg hadde hold(sting) i venstre side og det gikk vondt helt bak i ryggen! Ble vekket av det og det holdt på lenge :/ ikke noe gøy å skulle dra på jobb i dag etter en sånn natt :(

Håper dere andre får en bedre start på uka!

-- tasting fra mobil --
Din første vonde kynner ville jeg sagt.. Kynnere skal ikke være vonde, men hadde to stk av dem slik at jeg våknet i sist svangerskap :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Satser på at det blir en snørrfri uke med fint vær og ett bekken som ikke blir værre iallefall :D

Din første vonde kynner ville jeg sagt.. Kynnere skal ikke være vonde, men hadde to stk av dem slik at jeg våknet i sist svangerskap :)

Åh! Det var godt å høre at de ikke skal være vonde for det jeg hadde i natt freaket meg litt ut..

Føler jeg kjenner det litt i ryggen fortsatt!

-- tasting fra mobil --

Åh! Det var godt å høre at de ikke skal være vonde for det jeg hadde i natt freaket meg litt ut..

Føler jeg kjenner det litt i ryggen fortsatt!

-- tasting fra mobil --
En kynner skal jo bare være at livmoren strammer seg, så det kan være litt upraktisk og ubehagelig siden magen plutselig blir hard og lite fleksibel. Trur jeg ville tatt det opp med jordmor eller føden dersom du får mange slike vonde, men hadde nok ikke gadda det med bare en altså.. :)

En kynner skal jo bare være at livmoren strammer seg, så det kan være litt upraktisk og ubehagelig siden magen plutselig blir hard og lite fleksibel. Trur jeg ville tatt det opp med jordmor eller føden dersom du får mange slike vonde, men hadde nok ikke gadda det med bare en altså.. :)

Takk for tips!
Da ser jeg hvordan det utvikler seg:) heldigvis var det bare 1!

-- tasting fra mobil --

Satser på at det blir en snørrfri uke med fint vær og ett bekken som ikke blir værre iallefall :D

Krysser fingrene for snørrfri uke! :D og bekkenplagerFRI uke!

-- tasting fra mobil --

Formen min er på topp :) har vært på tur med hunden i solen :) var litt kaldt da, men hjalp med en laaaang dusj etterpå. nå sitter jeg å laster ned noen serier jeg kan kose meg med senere i dag med høretelefonene på. ( pga hundene i under etasjen som ikke skal få lov å øddlegge humøret mitt i dag) :)

Formen min er på topp :) har vært på tur med hunden i solen :) var litt kaldt da, men hjalp med en laaaang dusj etterpå. nå sitter jeg å laster ned noen serier jeg kan kose meg med senere i dag med høretelefonene på. ( pga hundene i under etasjen som ikke skal få lov å øddlegge humøret mitt i dag) :)
Bra innstilling :D

Her begynte mandagen som den pleier :-) sambo sin vekkerklokke begynner å ringe halv syv, jeg vekker han og vekker han og han forsover seg til skolen :p ville ikke vært foruten det da, er blitt tradisjon og så normalt at noe annet hadde overrasket meg! Hihi! Dagen ligger ellers an til å bli veldig bra! :) Ønsker dere en kjempe fin dag!

Har fortsatt vondt i beina etter i går, skjønner ikke hvordan en forum-krig kan gå utover beina mine, men.. (JA, jeg skylder på bv, for jeg har ingen annen forklaring på det :p)
Er også kvalm (noe som ikke har skjedd mange gangene i dette svangerskapet) oog trooor jeg sliter med noen kynnere.. Og trøtt som bare det. Drittmandag!

Nå skal jeg krype under dyna med melkesjokolade, melk og serier, så kan mandagen bare få være i fred :p I allefall til klokka nærmer seg 3 og jeg skal hente veslesnupp i barnehagen..

Har fortsatt vondt i beina etter i går, skjønner ikke hvordan en forum-krig kan gå utover beina mine, men.. (JA, jeg skylder på bv, for jeg har ingen annen forklaring på det :p)
Er også kvalm (noe som ikke har skjedd mange gangene i dette svangerskapet) oog trooor jeg sliter med noen kynnere.. Og trøtt som bare det. Drittmandag!

Nå skal jeg krype under dyna med melkesjokolade, melk og serier, så kan mandagen bare få være i fred :p I allefall til klokka nærmer seg 3 og jeg skal hente veslesnupp i barnehagen..
Siste delen høres jo skikkelig koselig ut da :) håper formen din blir bedre :)

Fint vær ute, storebror ENDELIG feberfri. * bankibordet* ultralyd kontroll seinere. Finfin mandag :D ha ein fin dag alle mann alle :D

Kaldt ute ja! :S Gradestokken viste -11 når jeg stod opp i dag. Fysjom! Sola lurer meg til å tro at det er varmere ute ;)

Må bare skryte litt av meg selv her nå :) Har vasket hele badet (tak, vegger,lister og vindu) uten å få vondt i hodet ,magen eller bekkenet.. skikkelig deilig :) så nå er det å henge opp noe tøy å så slappe litt av forann tven :) deilig start på uken :)

Må bare skryte litt av meg selv her nå :) Har vasket hele badet (tak, vegger,lister og vindu) uten å få vondt i hodet ,magen eller bekkenet.. skikkelig deilig :) så nå er det å henge opp noe tøy å så slappe litt av forann tven :) deilig start på uken :)
Så flink du er. Må være deilig å ha en slik superoverskudd dag :D

I dag kommer ENDELIG sambo hjem fra gutteturen sin til Svalbard! Så jeg har trosset litt smerter i dag for å rydde og vaske huset :) Rekner med han kommet hjem med et lass med skittentøy, så greit å ha fått unnagjort det som lå og slang her hjemme. Ellers har hundene og jeg kost oss i sola på terrassen :)

Hadde jordmor-kontroll idag, og hun mente å kjenne at her ligger gutten med hodet laangt ned i bekkenet! Det er jo helt greit, må gjerne bli der :) Forklarer litt ting som har skjedd i det siste, er vel halvannen/to uker siden jeg begynte å kjenne tydelig hikking "mellom beina", og opp på do omtrent hver time om natta. Bekkenet har også blitt mye bedre på denne tida, jeg tenker vel mest det skyldes halvparten så mye jobbing, men kan også virke litt stabiliserende med hodet langt ned. Fikk 32-ukers vekst-estimerings-UL (Grenlandsgreie) onsdagen til uka.

Back
Topp