Nye truser?!

Sniker fra sept. Jeg har truser fra Cubus med høyt liv, de er bare helt nydelige! Nå er jo jeg tjukk og har ikke fått gravidmage enda, men myke og gode. Anbefales :)
 

Vedlegg

  • 999D1F0B-8B16-48B7-A38F-5D2EDF1A098B.png
    999D1F0B-8B16-48B7-A38F-5D2EDF1A098B.png
    644,3 KB · Visninger: 15
Kjøpte en 3-pakning hipsters fra hm til 129 i en størrelse større (visste ikke denne typen hadde plass til ei flodhestrumpe). Kan strekke den herfra til taket om jeg vil, blir nok i vanlig størrelse neste pakke. Blir nok denne typen både nå og senere, ja!
Jeg kjøpte også gravidtruser på H&M, og gikk opp en størrelse. Altså de kan jo brukes som hengekøyer når babyen kommer!:laughing002
 
Kjøpte meg akkurat gravidtruser 3pk på Lindex, med høyt liv. Ikke så sexy, men veeeldig deilig! Opplevde at mine vanlige begynte å gnage under magen, så de skal jeg ikke tilbake til før etter fødsel:happy:
 
Har også de fra Lindex hvor trusen går over magen. Mye penere å gå i kjoler/skjørt når du ikke har trusekant som knager inn i siden på deg :joyful:
 
Jeg har også gått for de på Lindex med høyt liv. De er vel ikke nødvendigvis gravid-truser, men er sømløse, og utrolig behagelige å ha på, og sitter godt over magen/sklir ikke ned :happy:
 
Lindex-truser her også, gedigne men behagelige :)
 
Back
Topp