Nye truser?!

MusikkNurket

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Bruker dere vanlige truser? Jeg kjenner at trusene mine nå ruller ned og lurer på om jeg kanskje må kjøpe nye. Da lurer jeg på om folk går for små truser eller store som kan strekkes litt over magen? De store er jo bedre til etter fødsel hvor man må bruke giga bind...

Bruker dere vanlige truser? Jeg kjenner at trusene mine nå ruller ned og lurer på om jeg kanskje må kjøpe nye. Da lurer jeg på om folk går for små truser eller store som kan strekkes litt over magen? De store er jo bedre til etter fødsel hvor man må bruke giga bind...
Jeg kjøpte gravidtruser som går over hele magen. Sykt behagelig :happy: Så anbefaler det. Kjøpte et par gravidtruser som går under magen også, men de synes jeg var irriterende å ha på.

Jeg kjøpte gravidtruser som går over hele magen. Sykt behagelig :happy: Så anbefaler det. Kjøpte et par gravidtruser som går under magen også, men de synes jeg var irriterende å ha på.
Jeg har kjøpt begge. Liker de som går under magen best. Men begge er ganske behagelig.

Kjøpte og fra Lindex, men de har en utrolig kløene lapp på siden av magen, så orker ikke bruke dem :confused:

Kjøpte en 3-pakning hipsters fra hm til 129 i en størrelse større (visste ikke denne typen hadde plass til ei flodhestrumpe). Kan strekke den herfra til taket om jeg vil, blir nok i vanlig størrelse neste pakke. Blir nok denne typen både nå og senere, ja!

Ikke kjøpt gravidtruser enda, mine vanlige truser går ikke så langt opp så det er ikke noe stress

Bruker så langt de vanlige :happy: kjøpte en 3pk hipstere fra Lindex somer beregnet for gravide og de er jo helt krise:happy8 Ruller ned og er generelt i skikkelig dårlig kvalitet. Bruker til vanlig hipstere fra HM og er veldig fornøyd med de, god kvalitet og ruller ikke selv om magen har blitt mye større.

Kjøpte sømløse truser fra Lindex i større størrelse enn vanlig. Da passer de godt under magen, uten å gnage :)

Back
Topp