Nye spisebordet mitt...

TITTIN72

Forumet er livet
må bare vise dere hva jeg har bestilt!!! - har hatt sååå lyst på et hvitt ett, og her er resultatet!

Nå gleder jeg meg til å komme meg i hus, få malt det som jeg vil og få møblene inn...

sjekk denna!!![:D][:D][:D]

Kjempeflott.. Grattis med nytt spisebord

Praktisk med spisebord uten føtter! Kjempe stilig [:D]

åh gu så stiligt [:)]

Kjempe fin! [:D]

Kjempe stillig!Hvor har du kjøpt det?

living[:D]

Jeg har jobbet med BoConcept møbler og de har også dette spisebordet og det er rett og slett lekkert! Også så praktisk på alle måter [:D] Gratulerer med nytt spisebord! [:D]

Bare et lite tips, hvitlakkerte møbler kan fort få riper av ting du har stående på bordet, så om du skal ha lysestaker og div på så prøv å sett noen møbelknotter under der, så det ikke riper... Og bruk emballasjen som underlag når du monterer, aldri legg noen plater direkte på gulvet [;)]

ORIGINAL: Ambriel

Jeg har jobbet med BoConcept møbler og de har også dette spisebordet og det er rett og slett lekkert! Også så praktisk på alle måter [:D] Gratulerer med nytt spisebord! [:D]

Bare et lite tips, hvitlakkerte møbler kan fort få riper av ting du har stående på bordet, så om du skal ha lysestaker og div på så prøv å sett noen møbelknotter under der, så det ikke riper... Og bruk emballasjen som underlag når du monterer, aldri legg noen plater direkte på gulvet [;)]

takker og bukker for tips, Ambriel - er notert og vil bli iverksatt!![;)]

ORIGINAL: 1storog1imagen

Så stili[:D] Har du sånn stil ellers i huset/i møbler?

takk - er på vei til å bli!! Vi flytter snart og det er stilen jeg ønsker å kjøre...[:D]

Kjempe lekkert smekkert snuppa.[:D][:D][:D]
Gratulerer med stilig spisebord, kommer til å bli det designer hjemmet når du flytter.[8D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: endeliggravid86

åh gu så stiligt [:)]

ORIGINAL: Sh_mamma

Det var driiittøft!! SLIIITAN, som vi sier i Bergen[:D]

[;)]

ORIGINAL: bennylure

Kjempe lekkert smekkert snuppa.[:D][:D][:D]
Gratulerer med stilig spisebord, kommer til å bli det designer hjemmet når du flytter.[8D][:D][:D][:D]

Så stilig :) gratulerer med nytt[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp