Nye sko (bilde)

Love4two

Forumet er livet
Måtte kjøpe nye joggesko til Thea i dag. Hun måtte opp 2 størrelser [:o]Så vi kjøpte nå str 28 [:o][:o][:o] Herligheten sier nå bare jeg [:o] Thea har en ekstra lang storetå vi må ta hensyn til. Da vi målte benet hennes på innesålen i Skofus joggeskoen, da rakk storetåa helt fram til streken. Nå har hun passe å vokse i. Men jeg synes det ser helt sykt ut at hun går med så store sko [:o] Jaja [&o]

Disse tøffe støvlettene i semskett skin var til halv pris (149,-) [:D] Så da måtte jeg jo bare kjøpe dem [:D] Blir så kult å ha tight/strømpebukse med tøft olaskjørt til. Har en tøff svart og hvit stripete genser hun han ha til [;)] Har kledd Thea mye i brunt på høsten og vinteren, men nå blir det litt mere rocka stil på henne denne høsten/vinteren [;)]

Knalltøffe sko! Heldige Thea [:D]

28,faktisk! Jeg syns det var voldsomt at vi måtte opp fra 23 til 25 jeg [8D]

ORIGINAL: FjerneErna

Knalltøffe sko! Heldige Thea [:D]

28,faktisk! Jeg syns det var voldsomt at vi måtte opp fra 23 til 25 jeg [8D]

Samme her.. Noah har begynt med 25 nå[:)]

Str 28??? [:D] Sienna bruka fortsatt 20-21 ho! [:D][8D]

oi, skal si hun har stor fot i forhold til mi si...hun bruker 24/25 hun,,,men de er jo så forskjellige![;)]

Så tøffe sko! Syns jeg ser Theamor som en skikkelig rockejente! [:D]

Vi kjøpte nye vinterstøvler til Lukas her om dagen vi også. I str 25. Vi var heldige og fant noen Viking goretex sko til 179,- på G-sport (fjorårets modell, hadde kostet over 600,-) [:D] 

Wooow så tøffe skoene var da, skikkelig rocka ja.

Oy 28, her bruker Emily noe i 21 men mest i 22, og da har hun litt å gå på

Tusen takk alle sammen [:)]

Men jeg ser jeg har tatt helt feil ang størrelsen. De gamle skoene var i str. 25 og siden hun gikk opp to størrelser, ja så blir jo det str 27, ikke 28 [&o]
Litt bedre det da, men ja hun er lang i bena og har vært det siden hun ble født. Til tross for at hun bare veide 2520 kg og var 47 cm lang, så hadde hun de lange bena. New Born sokkene var alt for korte i fotlengden, men alt for vide i strikken [:D]

Se bort i fra Thea sine gommer som klør litt på dette bildet. Hun ser veldig sulten ut [;)]
En kan godt se hvor helen hennes er og hvor vide sokkene er for de tynne leggene hennes. Hun var bare sy tynn da hun var nyfødt. Masse løs-hud på knærne og hendene var store som boksehansker [:D]

ORIGINAL: BambinoLukas

Vi kjøpte nye vinterstøvler til Lukas her om dagen vi også. I str 25. Vi var heldige og fant noen Viking goretex sko til 179,- på G-sport (fjorårets modell, hadde kostet over 600,-) [:D]

Oiiiii [:o] Var det G-sport på Strømmen???
*løp og kjøp*

Så fine sko [:D]

ORIGINAL: Thea´n Mom

ORIGINAL: BambinoLukas

Oiiiii [:o] Var det G-sport på Strømmen???
*løp og kjøp*

Ja det var på Strømmen men det var bare det ene paret igjen. Og to andre i str 23... [&:]

Back
Topp