Måtte kjøpe nye joggesko til Thea i dag. Hun måtte opp 2 størrelser [:o]Så vi kjøpte nå str 28 [:o][:o][:o] Herligheten sier nå bare jeg [:o] Thea har en ekstra lang storetå vi må ta hensyn til. Da vi målte benet hennes på innesålen i Skofus joggeskoen, da rakk storetåa helt fram til streken. Nå har hun passe å vokse i. Men jeg synes det ser helt sykt ut at hun går med så store sko [:o] Jaja [&o]
Disse tøffe støvlettene i semskett skin var til halv pris (149,-) [:D] Så da måtte jeg jo bare kjøpe dem [:D] Blir så kult å ha tight/strømpebukse med tøft olaskjørt til. Har en tøff svart og hvit stripete genser hun han ha til [;)] Har kledd Thea mye i brunt på høsten og vinteren, men nå blir det litt mere rocka stil på henne denne høsten/vinteren [;)]

Disse tøffe støvlettene i semskett skin var til halv pris (149,-) [:D] Så da måtte jeg jo bare kjøpe dem [:D] Blir så kult å ha tight/strømpebukse med tøft olaskjørt til. Har en tøff svart og hvit stripete genser hun han ha til [;)] Har kledd Thea mye i brunt på høsten og vinteren, men nå blir det litt mere rocka stil på henne denne høsten/vinteren [;)]